مطالب مرتبط:
استانی شدن انتخابات شوراهای شهر در سال آینده عملیاتی می شود؟
عکس | مرحله استانی چهل وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن اردبیل
استانی شدن انتخابات شوراها در سال آینده عملیاتی می شود؟
عکس | مرحله استانی چهل وهفتمین دوره مسابقات قرآن لرستان
داستان جدید استانی شدن انتخابات شوراها؛ اولویت های اجتماعی را دریابید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 15:102024-08-10سياسي

خداقوت جمعی از مسوولان استانی به خبرنگاران صدا وسیمای گیلان


، رییس کل دادگستری گیلان امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران صداوسیمای مرکز گیلان با قدردانی از تلاش خبرنگاران گفت: تاریخ از جمله عاشورا و واقعه کربلا درس و الگوی خوبی برای فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی برای بیان واقعیت ها و دفاع از حق و ارزش های دینی و اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ادامه هوشمندی خبرنگاران در جنگ ترکیبی دشمن را از جمله موارد مهم دانست و افزود: خبرنگاران باید با بیان واقعیت ها، ترفند دشمنان که ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است را خنثی کنند.

وی مطالبه گری برای حل مشکلات مردم و کشور را از دیگر وظایف و رسالت خبرنگاران عنوان کرد و از مسئولان خواست در هر شرایطی پاسخگو و انتقاد پذیر باشند.

سردار حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان هم با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، خبرنگاران را مستندسازان بی مستند دانست و گفت: خبرنگاری شغل نیست بلکه یک هنر است و خبرنگاران با قلم و بیان خود در انجام رسالت خود و آبادانی کشور تلاش می کنند و قدردان تلاششان هستیم.

مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان هم در این مراسم با بیان اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است، گفت: خبر به دلیل ماهیت صادرکننده و گیرنده پیام یکی از مهترین ارکان این دموکراسی محسوب می شود.


برچسب ها: خبرنگاران - خبرنگار - رییس کل دادگستری گیلان - گیلان - اسماعیل صادقی نیارکی - تجلیل از خبرنگاران - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

خداقوت جمعی از مسوولان استانی به خبرنگاران صدا وسیمای گیلان

خداقوت جمعی از مسوولان استانی به خبرنگاران صدا وسیمای گیلان