مطالب مرتبط:
علی ربیعی نماینده انجمن های علمی (عتف) شد
نشست علمی نقد و بررسی سازوکار انتخاب اعضای دولت چهاردهم/ ابراهیم شیخ: ناترازی های مختلف نتیجه مستقیم سوء مدیریت در کشور است/ علی اصغر پورعزت: مردم هوشمند هستند که دولت هوشمند می سازد و اجازه خطا به آنها نمی دهد/ آرین قلی پور: مردم انتظار انتخاب بهترین گزی
تنش در روابط ترکیه و جمهوری آذربایجان بدلیل اظهارات اردوغان
واکنش نماینده حماس به اظهارات سعدالله زارعی: غیراخلاقی و مایه تعجب است
اظهارات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 18:252024-08-03سياسي

رد علمی اظهارات علی ضیا درباره همجنس گرایی


از نظر علمی در مورد بزرگ ترین مشاهداتی که تاکنون در زمینه ژنتیک تمایلات جنسی انجام شده و در مجله Science (یک نشریه هفتگی جامع علمی امریکایی و یکی از برترین مجلات دانشگاهی جهان) منتشر شده، - تقریباً از سال 1970 به بعد رسانه های امریکایی با نگاه حمله به هویت جمعی، سرمایه داری و ایجاد بازار های مالی، تغییر در بنیان خانواده، تحت تأثیر قراردادن فرهنگ کشور های اسلامی و تسلط روی انسان ها، انحراف در مسیر ازدواج و باروری برای کنترل جمعیت و.

با انتشار یک فیلم به طور جدی به زندگی و تجربیات همجنس بازان پرداختند و از آن به بعد رسانه ها، سینما و تلویزیون بین المللی تمرکز بیشتری روی رواج این انحراف گذاشتند که همواره با انتقادات زیادی در سراسر جهان روبه روست.

اخیراً در برنامه پادکست علی ضیا که این روز ها هم جنجالی شده، میهمان برنامه در اظهاراتی عجیب می گوید: چرا همجنس گرایی بد است؟ چرا انسان نباید با همجنس خودش در رابطه باشد؟ او گرایشش چیز دیگری است.

ما چه حقی داریم به کسی بگوییم جور دیگر باش! این اظهارات در حالی مطرح می شود که از نظر علمی در مورد بزرگ ترین مشاهداتی که تاکنون در زمینه ژنتیک تمایلات جنسی انجام شده و در مجله Science (یک نشریه هفتگی جامع علمی امریکایی و یکی از برترین مجلات دانشگاهی جهان) منتشر شده، ژنی به نام ژن همجنس گرایی وجود ند


برچسب ها: همجنس گرایی - رسانه های امریکایی - امریکایی - سینما و تلویزیون - همجنس - اظهارات - علی ضیا
آخرین اخبار سرویس:

رد علمی اظهارات علی ضیا درباره همجنس گرایی

رد علمی اظهارات علی ضیا درباره همجنس گرایی