مطالب مرتبط:
بیش از 500 موکب در ایلام خدمات رسانی به زوار اربعین را برعهده دارند
بررسی آخرین تمهیدات برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز چذابه
آماده سازی موکب های اربعین حسینی در زاهدان
وزیر کشور: در گرمای هوا شرایط تسهیل تردد زوار اربعین فراهم شود
آماده سازی موکب های اربعین حسینی در زاهدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 07:502024-08-06اجتماعي

10 موکب وقفی کرمانشاه آماده پذیرایی از زوار اربعین می شوند


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آماده شدن 10 موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آماده شدن 10 موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین در استان خبر داد.

حجت الاسلام مجید میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه 10 موکب وقفی در استان کرمانشاه در حال آماده شدن برای خدمات رسانی به زوار اربعین هستند، افزود: موکب های وقفی در تمامی مسیرهای تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه برپا خواهند شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه اولین موکب وقفی استان کرمانشاه به نام موکب امام خمینی(ره) در ورودی استان در شهرستان کنگاور برپا خواهد شد، افزود: یک موکب هم در آستان مطهر امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقروکلیایی برای خدمات رسانی به زوار اربعین برپا خواهد شد.

میرزایی با اشاره به برپایی یک موکب وقفی در آستان مطهر امامزاده باقر(ع) بیستون، گفت: در شهر کرمانشاه هم دو موکب یکی در امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان و دیگری در بقعه و چاه صاحب الزمان(عج) در دو حوزه اسکان و تغذیه زوار برپا خواهد شد.


برچسب ها: استان کرمانشاه - اداره کل اوقاف و امور خیریه - کرمانشاه - زوار اربعین - اوقاف و امور خیریه - استان - اداره کل اوقاف
آخرین اخبار سرویس:

10 موکب وقفی کرمانشاه آماده پذیرایی از زوار اربعین می شوند

10 موکب وقفی کرمانشاه آماده پذیرایی از زوار اربعین می شوند