مطالب مرتبط:
اصلاح طلبان فرزندان ایران و وفادار به انقلاب هستند
میدری: اصلاح طلبان فرزندان انقلاب هستند
سیاست ما نباید حذف باشد/ اصلاح طلبان فرزندان انقلاب هستند
عباس عراقچی: وزارت امور خارجه را سنگری می بینم برای دفاع از امنیت و منافع این ملت با جان و دل/ عضو هیچ دسته و جناحی نیستم و دیپلمات وفادار به انقلاب و ملتم باقی می مانم/ نه به تعجیل، نه به مذاکرات فرسایشی برای رفع تحریم
روانبخش: میدری از اصلاح طلبان تندرو است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 19:102024-08-18سياسي

اصلاح طلبان وفادار به انقلاب هستند


وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اصلاح طلبان فرزندان ایران و برخاسته از انقلاب و وفادار به انقلاب هستند و سیاست ما نباید حذف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دفاع از برنامه ها و سوابق خود در جلسه رأی اعتماد مجلس گفت: در هفته گذشته در کمیسیون ها حاضر شدم و در آنجا مسئله اصلی بحث مجلس ششم و مسائل مرتبط با مجلس ششم بود.

ابتدا عرض کنم جایگاه وزارت کار در دنیا چه بوده است و برنامه اصلی پزشکیان که همان وفاق ملی است چقدر با وزارت کار همخوانی دارد.

اندیشمندانی که به دنبال اصلاح و نه دگرگونی نظام سیاسی بودند، راه حل را در تغییر نگرش ها دیدند.

وی افزود: برای من به عنوان کسی که بیشتر پژوهشگر بودم و در دانشگاه کار کرده است، این سوال بود که چگونه می توان ثبات سیاسی بر ایران حاکم کنیم و منازعات سیاسی را تبدیل به وفاق ملی کنیم.

در ایران از انقلاب مشروطه تاکنون آن چیزی که بر کشور حاکم بوده است، منازعات نه بین دشمنان و دوستان بلکه بین تحولخواهان بوده است.

در انقلاب مشروطه شیخ فضل الله نوری، آیت الله بهبهانی و ستارخان به دست چه کسانی کشته شدند؟ نه به دست دشمنان مشروطه بلکه به دست خود مشروطه خواهان بود.


برچسب ها: وزیر پیشنهادی - رفاه اجتماعی - اصلاح طلبان - انقلاب - وزارت کار - پیشنهادی - اصلاح
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان وفادار به انقلاب هستند

اصلاح طلبان وفادار به انقلاب هستند