مطالب مرتبط:
سقوط مرگبار به چاه فاضلاب در تهران؛ 1 کشته و 2 نجات یافته
چاقوکشی هولناک جنوب تهران و قتل مرد جوان
تجاوز مرد رمال به زن جوان در جنوب تهران
سقوط مرگبار در درون یک چاه در پایتخت
باند حرفه ای موبایل قاپی در شرق تهران منهدم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 10:252024-07-23حوادث

سقوط 3 کارگر جوان در چاه 4 متری در شرق تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت یک نفر به علت سقوط در چاهی به عمق 4 متر در شرق پایتخت خبر داد و گفت: عملیات نجات 3 کارگر مدفون شده در زیر خاک، 8 ساعت طول کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت 18 و 30 دقیقه شب گذشته، یک مورد حادثه سقوط در داخل چاه در خیابان کرمان جنوبی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

­این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، در یک قطعه زمینی به وسعت حدود 200 متر که به عمق تقریبی یک متر خاک برداری شده بود، به یکباره دهانه چاهی که از قدیم در آنجا وجود داشته است، باز شده و 3 کارگر در چاهی به عمق 4 متر سقوط کردند.

­سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان بلافاصله عمیلات خود را آغاز کردند و موفق شدند دو نفر را که در داخل خاک محبوس شده بودند، با احتیاط کامل از چاه زنده خارج کنند.

­وی با بیان اینکه فرد دیگری هم در زیر حجم زیادی از خاک مدفون شده بود، افزود: آتش نشانان با احتیاط کامل عملیات خاک برداری را آغاز کردند و بعد از ساعت ها تلاش موفق شدند فرد سوم را هم از داخل چاه خارج کنند و به عوامل اورژانس تحویل دهند.

­ملکی گفت: به تایید عوامل اورژانس مشخص شد، کارگر 37 ساله با تابعیت افغانستانی به علت خفگی جان خود را از دست داده


برچسب ها: سازمان آتش نشانی - سخنگوی سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی تهران - آتش نشانی تهران - آتش نشانی - آتش نشانان - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

سقوط 3 کارگر جوان در چاه 4 متری در شرق تهران

سقوط 3 کارگر جوان در چاه 4 متری در شرق تهران