مطالب مرتبط:
رییس مرکز جوانی جمعیت: روزی 1000 سقط در کشور اتفاق می افتد!
روزانه 1000 سقط در کشور اتفاق می افتد
کاربردهای مخزن 1000 لیتری چیست؟
طرح پایش و غربالگری سرطان در روستای لاسجرد سرخه
کلنگ ساخت 1000 کلاس درس در استان اصفهان به زمین زده شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 10:452024-07-29پزشكي

1000 کودک تنگستانی غربالگری بینایی شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: در سه ماه نخست سال جاری، هزار و 22 کودک سه تا 6 سال با همکاری بهزیستی تنگستان در خانه های بهداشت این شهرستان غربالگری بینایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماه زرافشون رفیعی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از انجام غربالگری بینایی کودکان سه تا شش سال، تشخیص زودهنگام بیماری های مربوط به چشم است.

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان افزود: در سه ماهه نخست سال جاری هزار و 22 کودک سه تا شش سال با همکاری بهزیستی تنگستان در خانه های بهداشت غربالگری بینایی شدند.

وی بابیان اینکه کودکان سه تا 6 سال بهتر است هرساله در این سن مورد غربالگری چشم قرار گیرند، اظهار داشت: سالانه با همکاری اداره بهزیستی به وسیله دستگاه، غربالگری برای این کودکان انجام می شود.

وی گفت: ضمن اینکه در حال حاضر تمامی خانه های بهداشت به چارت بینایی سنجی مجهز بوده و خانواده ها در طول هفته می توانند با مراجعه به خانه های بهداشت این تست را انجام دهند.

تنبلی چشم موجب کم بینایی در کودکان می شود کارشناس بیماری های غیر واگیر تنگستان بابیان اینکه تنبلی چشم موجب کم بینایی در کودکان می شود گفت: آنچه موجب اهمیت بیش ازپیش غربالگری چشم در کودکان می شود این است که در صورت تشخیص به موقع تنبلی چشم فرصت کافی برای پیشگیری از کم بینایی در ک


برچسب ها: غربالگری بینایی - غربالگری - خانه های بهداشت - تنگستان - شبکه بهداشت و درمان - بینایی - بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

1000 کودک تنگستانی غربالگری بینایی شدند

1000 کودک تنگستانی غربالگری بینایی شدند