مطالب مرتبط:
صدور مجوز برگزاری مسابقات بین المللی بسکتبال خیابانی در کرمانشاه
تا رونالدو به تهران بیاید پرسپولیس، پرسپولیس شده است/ گروه آسیایی پرسپولیس، گروه مرگ است/ این تیم با یک علی دایی کامل می شود
حریفان آسیایی استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
رقبای آسیایی سپاهان زیر ذره بین کارشناسی
تقویم آسیایی تراکتور مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 11:052024-08-17ورزشي

میزبانی مسابقات آسیایی کونگ فو به کرمانشاه می رسد؟


نائب رییس فدراسیون کونگ فو با بیان اینکه چند استان از جمله کرمانشاه درخواست میزبانی مسابقات آسیایی کونگ فو را داده اند، گفت: به زودی استان میزبان این مسابقات مشخص خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه نائب رییس فدراسیون کونگ فو با بیان اینکه چند استان از جمله کرمانشاه درخواست میزبانی مسابقات آسیایی کونگ فو را داده اند، گفت: به زودی استان میزبان این مسابقات مشخص خواهد شد.

رضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون برای برگزاری سومین دوره مسابقات آسیایی کونگ فو، اظهارکرد: برای برگزاری این مسابقات تاکنون چند استان کشور در خواست میزبانی داده اند که یکی از آنها کرمانشاه است.

وی افزود: باتوجه به اینکه به دنبال یک میزبانی شایسته در این مسابقات هستیم، شرایط استان های متقاضی و زیرساخت های آنها مورد بررسی قرار گرفت.

نائب رییس فدراسیون کونگ فو اضافه کرد: گزارش این بازدیدها آماده است و به زودی در هیات رییسه فدراسیون مورد بررسی قرار می گیرد تا در نهایت استان میزبان را مشخص کنیم.

وی در خصوص شاخصه های مهمی که برای میزبانی استان ها در نظر گرفته شده نیز گفت: داشتن فضای هتلینگ مناسب، زیرساخت ورزشی مطلوب و از همه مهمتر رغبت و حمایت های مسئولین استانی از مهمترین این شاخصه ها است.


برچسب ها: مسابقات - مسابقات آسیایی - کونگ فو - میزبان - کرمانشاه - رییس فدراسیون - میزبانی
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مسابقات آسیایی کونگ فو به کرمانشاه می رسد؟

میزبانی مسابقات آسیایی کونگ فو به کرمانشاه می رسد؟