مطالب مرتبط:
دبیر ستاد امر به معروف زنجان : بحث عفاف و حجاب یک قانون اسلامی و شرعی است که به فرموده مقام معظم رهبری ربطی به دولت ها ندارد
دبیر ستاد امر به معروف زنجان: بحث عفاف و حجاب یک قانون اسلامی و شرعی است ربطی به دولت ها ندارد
راه اندازی قرارگاه عفاف و حجاب در ماکو
محرومیت ورزشکار فرانسوی از افتتاحیه المپیک به خاطر حجاب
حجاب، مانع حضور ورزشکار فرانسوی در مراسم افتتاحیه المپیک؛ تقابل ورزش و سیاست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 12:102024-07-26سياسي

بحث عفاف و حجاب ربطی به دولت ها ندارد


دبیر ستاد امر به معروف زنجان با یادآوری اینکه با همکاری سپاه یک سری از آموزش ها را نیز داخل استان داشتیم، تصریح کرد: در همین راستا 500 نفر از بانوان در سه روز و به مدت چهار ساعت دوره های مهارت تذکر لسانی در زمینه عفاف و حجاب و مسائل روز را فرا گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه فراموش شده است و آنچنان که باید و شاید به آن توجه نشده است.

حجت الاسلام سجاد ناصر امروز (چهارشنبه 3 مرداد ماه) در همایش فعالان امر به معروف و نهی از منکر زنجان، با بیان اینکه ستاد فرا قوه ای امر به معروف و نهی از منکر در راستای ترویج معروفات و زدودن منکرات فعالیت کرده و در این مسیر گام برمی دارد، تصریح کرد: اگر ما ضعف و کاستی در جامعه داریم به این دلیل است که نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی توجه بوده ایم.

 ناصر با تاکید بر اینکه توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک تاکید قرآنی نیز به شمار می رود، ادامه داد: به لحاظ زمانی و توانی برای این فریضه مهم در جامعه وقت گذاشته نشده است، لذا هر دستگاه و مجموعه ای باید در این حوزه احساس وظیفه کند که در این راستا دستگاه های اجرایی که بالای 15 نفر هستند شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - نهی از منکر - معروف - ستاد امر به معروف - منکر - ستاد امر به معروف و نهی
آخرین اخبار سرویس:

بحث عفاف و حجاب ربطی به دولت ها ندارد

بحث عفاف و حجاب ربطی به دولت ها ندارد