مطالب مرتبط:
ورزشی های بیست و هشتم مرداد ماه در استان سمنان
قطعی برق استان سمنان به گردن «رله ها» افتاد| مسئولان از تولید می گویند مردم از خاموشی!
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با آزاده «سید رضی نبوی چاشمی» دیدار کرد
تجلیل از 17 پیشکسوت و هنرمند استان سمنان با حضور استاد علی نصیریان
پیشکسوتان عرصه هنر در استان سمنان تقدیر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 11:202024-08-19حوادث

انجام 2 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 7قاچاقچی مواد دستگیر شدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از انجام دو ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: هفت قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

- سمنان- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از انجام دو ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: هفت قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سید امیر حسین موسوی پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی دو عملیات جداگانه در مجموع یک کیلو شیشه کشف شد، ابراز داشت: در این رویدادها شش قاچاقچی شامل شش مرد و یک زن دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بابیان اینکه باند سه نفره توزیع شیشه در سمنان متلاشی شد، افزود: این قاچاقچیان قصد توزیع مواد در سطح استان را داشتند که در قالب چند تیم و عملیات جدا اعضای این باند در درجزین مهدی شهر دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه آنها نیم کیلو شیشه کشف و ضبط و دو خودرو سواری متهمان توقیف شد، ابراز داشت: این افراد طی بازجویی به انجام جرم خود اعتراف کردند.

موسوی بابیان اینکه فرد قاچاقچی در پوشش خانواده همراه همسر و فرزند خردسال خود نیمه شب از تهران به سمنان حرکت کرده بود، تصریح کرد: متهم قصد تحویل محموله را به رابط خود داشت که خ


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - استان سمنان - استان - قاچاقچی - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - قاچاقچی مواد مخدر
آخرین اخبار سرویس:

انجام 2 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 7قاچاقچی مواد دستگیر شدند

انجام 2 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 7قاچاقچی مواد دستگیر شدند