مطالب مرتبط:
واکنش کاخ سفید به بمباران مدرسه ای در غزه
بیانیه کاخ سفید درباره کشتار مردم غزه با مهمات آمریکایی
 بیانیه کاخ سفید درباره کشتار مردم غزه با مهمات آمریکایی
واکنش کاخ سفید به کشتار غزه
واکنش کاخ سفید به کشتار غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 08:202024-08-11بين الملل

حمله وزرای کابینه نتانیاهو به کاخ سفید


یک عضو کنست (پارلمان اسراییل) از حزب لیکود و «بتسلییل اسموتریچ» عضو کابینه به کاخ سفید و سخنگوی آن «جان کربی» حمله کردند و گفتند سیاست های کاخ سفید امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر می اندازد.

- یک عضو کنست (پارلمان اسراییل) از حزب لیکود و بتسلییل اسموتریچ عضو کابینه به کاخ سفید و سخنگوی آن جان کربی حمله کردند و گفتند سیاست های کاخ سفید امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمیت هالوی ، عضو کمیته روابط خارجی و امنیت در کنست به حمله کاخ سفید به اظهارات بتسلییل اسموتریچ ، وزیر مخالف توافق با حماس، پاسخ داد.

هالوی گفت: کسی که با وجود دوستی بین 2 طرف، افکار عمومی را گمراه می کند و امنیت اسراییل را به خطر می اندازد، جان کربی است که به نام کاخ سفید صحبت می کند نه وزیر بتسلییل اسموتریچ.

وی افزود: (کربی) کسی است که به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، فشار دیوانه وار وارد می کند تا از خطوط قرمز اساسی برای امنیت اسراییل عقب نشینی کند، پس از آن که در برابر رییس ستاد ارتش و رییس شین بت موفق به انجام این کار شد.

اوست که از عقب نشینی سربازان ارتش اسراییل از محور فیلادلفیا حمایت می کند که مستقیماً به کشته شدن و متعاقب آن به اسارت گرفته شدن ساکنان نیر عوز و بییری و شکست واقعی در جنگ با حماس منجر خواهد شد.


برچسب ها: کاخ سفید - سفید - رژیم صهیونیستی - جان کربی - اسراییل - امنیت - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

حمله وزرای کابینه نتانیاهو به کاخ سفید

حمله وزرای کابینه نتانیاهو به کاخ سفید