مطالب مرتبط:
آغازبه کار پویش بزرگ مردمی «حرکت» با هدف ترویج سیره اهل بیت(ع) در جامعه (4 مرداد 1403)
دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با رییس جمهور منتخب/ حاجی صادقی: دکتر پزشکیان عنوان کرد باید یک تلقی جدید از دین داری به جامعه ارائه دهیم/ ایشان کاملا به جوانان حق می دادند، زمانی که یک دین داری اجباری و تحمیلی به آنها القا کنیم، متقاعد نشوند
پزشکیان مواضع خوبی در خصوص هدایت دینی جامعه دارد
قران آموزی به روشی جدید در موسسه جامعه القرآن ورامین
پلمب دفتر انجمن جامعه شناسی ایران توسط شهرداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 21:402024-07-25سياسي

مدیریت جامعه بدون علم و معلم ناشدنی است


معاون قضایی دادگستری کل استان اردبیل و رییس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل گفت: جامعه ای که در آن به علم و معلم بها داده نشود، رستگار نشده و مدیریت در آن امکان ‎پذیر نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حسین علوی شامگاه پنجشنبه در آیین آغاز به کار صلح یاران دانش آموز در خانه معلم اردبیل، اظهار کرد: جامعه علمی و دانشگاهی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها بهترین وضعیت اداره کشور هستند و بدون علم و معلم هیچ مدیریتی در دنیا اتفاق نمی افتد.

وی با تسلیت شهادت امام حسین (ع) و واقعه عاشورا تصریح کرد: در بحث شهادت امام حسین (ع) کتاب ها و مقاتل متعددی وجود دارد اما در تمام این کتاب ها به این نکته اساسی می رسیم که تمام حرکت و سکنات امام حسین (ع) حاکی از قیام با هدف زنده نگه داشتن شعائر دینی بود.

معاون قضایی دادگستری کل استان اردبیل با بیان اینکه شهادت امام حسین (ع) در نهضت عاشورا آوازه بسیاری را در جهان ایجاد کرد، گفت: وجود مقدس امام حسین (ع) نجات بخش برای تمام ملت های جهان است و ایشان یک نعمت برای بشریت و خلقت محسوب می شوند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) به صورت علنی از خروج از مکه تا ورود به کربلا انجام شد، افزود: این قیام ریشه در باورهای دینی آن حضرت داشت و معتقد بودند، اگر قرار است در دین بدعت هایی ایجاد شو


برچسب ها: امام حسین - اردبیل - استان اردبیل - معاون قضایی - حسین - مدیریت - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جامعه بدون علم و معلم ناشدنی است

مدیریت جامعه بدون علم و معلم ناشدنی است