مطالب مرتبط:
نقش آمریکا در ترور شهید هنیه چه بود؟
سپاه پاسداران: طراحی ترور اسماعیل هنیه با حمایت آمریکا و با شلیک پرتابه کوتاه برد انجام شد
ترور هنیه بورس آمریکا را قرمز پوش کرد
ترور هنیه بورس آمریکا را قرمزپوش کرد
ترور اسماعیل هنیه بورس آمریکا را قرمزپوش کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 06:552024-08-04بين الملل

چراغ سبز آمریکا به ترور شهید هنیه


جرمی کازماروو؛ نویسنده و کارشناس سیاست خارجی آمریکا گفت: جنایت هایی که اسراییل در 10 ماه گذشته انجام داده هم با حمایت آمریکا بدون مجازات انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ برنامه جهان امروز شبکه خبر شب گذشته با حضور آقای جرمی کازماروو؛ نویسنده و کارشناس سیاست خارجی آمریکا در اوکلاهاما، جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران را بررسی کرد که متن آن به این شرح است: سؤال: نظر شما را درباره واکنش ایران به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور آقای هنیه را می خواهم جویا شوم؟  جرمی کازماروو؛ نویسنده و کارشناس سیاست خارجی آمریکا: من فکر می کنم ایران الان در موقعیت خیلی جدی ای قرار گرفته، آنها با این تجاوز و این ترور روبرو شدند و هر دولتی در چنین شرایطی باید واکنش نشان دهد.

از طرف دیگر ایران نمی خواهد که جنگ در خاورمیانه به راه بیندازد و، چون خیلی مخرب خواهد بود و از همین جهت یک موقعیت خیلی سخت و جدی ایجاد شده است.

  سؤال: به نظر شما ممکن است که منافع آمریکا هم هدف حمله باشد؟ با توجه به این که در بیانیه های رسمی هم اعلام شده که آمریکا هم شریک جرم رژیم صهیونیستی در این اقدام بوده و ایران، آمریکا را هماهنگ و همراه رژیم صهیونیستی در این مسأله می داند؟ کازماروو: من


برچسب ها: سیاست خارجی - آمریکا - رژیم صهیونیستی - کارشناس - نویسنده - صهیونیستی - ترور
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز آمریکا به ترور شهید هنیه

چراغ سبز آمریکا به ترور شهید هنیه