مطالب مرتبط:
تأکید آیت الله اعرافی بر توسعه مناسبات ایران و روسیه
اقامه عزای دهه دوم ماه محرم الحرام در مسجد آیت الله حجتی(ره) هرسین
رمزگشایی از دیدار نماینده آیت الله سیستانی با علم الهدی
رهبرانقلاب چه صفاتی برای پزشکیان ، آیت الله هاشمی ، روحانی ، محسنی اژه ای ، سردارسلیمانی و ظریف به کار بردند ؟
علت ملاقات نماینده آیت الله سیستانی با علم الهدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 17:102024-07-22سياسي

بازدید آیت الله اعرافی از کتابخانه دولتی روسیه


مدیر حوزه های علمیه در بازدید از کتابخانه دولتی روسیه به عنوان یکی از بزرگترین کتابخانه های جهان در مسکو، بر توسعه مناسبات دینی و فرهنگی دوجانبه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی که بنا به دعوت مفتی شیخ راویل عین الدین رییس اداره امور دینی مسلمانان روسیه و با هدف شرکت در کنفرانس بین المللی راه معنوی ابریشم به این کشور سفر کرده است، این سخنان را روز دوشنبه در بازدید از کتابخانه دولتی مسکو و طی نشستی با وادیم دودا رییس این کتابخانه و رییس انجمن کتابخانه های روسیه بیان کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست با بیان اینکه روابط ایران و روسیه امروز در بهترین شرایط و موقعیت تاریخی خود قرار دارد، گفت: اراده رهبران دو کشور بر توسعه و تعمیق روابط استوار است.

وی خاطرنشان کرد: روابط ایران و روسیه نه تنها بر دو کشور و دو ملت تأثیرگذار است، بلکه بر منطقه و جهان مؤثر است و در این میان، فکر، فرهنگ و معرفت به عنوان بنیاد روابط ملت ها و کشورها از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.

اعرافی با اشاره به پیشینه کهن کتاب و دانش در دو کشور ایران و روسیه، خاطرنشان کرد: اگر بنا بر توسعه عمیق و پایدار مناسبات فرهنگی دوجانبه است، باید مناسبات بر پایه علوم و کتاب و کتابخوانی را نیز تقویت کرد و از این رو، از فراهم شدن


برچسب ها: کتابخانه - روابط ایران و روسیه - بازدید از کتابخانه - روسیه - ایران و روسیه - شورای عالی انقلاب فرهنگی - بازدید
آخرین اخبار سرویس:

بازدید آیت الله اعرافی از کتابخانه دولتی روسیه

بازدید آیت الله اعرافی از کتابخانه دولتی روسیه