مطالب مرتبط:
قرارداد بیمه دی با هواپیمایی شرکت کیش ایران
کرادفاندینگ، راهی برای تأمین مالی شرکت های کوچک و متوسط
نگاه دنیا به رودخانه سن/ عکس ایرانی ها روی کشتی
پارس خودرو از ال 90 ایرانی رونمایی کرد + عکس
پزشکیان جمله ای گفت که آرزوی تمام ایرانی هاست /انتصاب های رفاقتی در دولت جدید ممنوع /مزیت همزمانی آغاز کار دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 13:252024-07-27اقتصادي

دم خروس قرارداد خوشگوار و کوکاکولا بیرون زد/ تامین مالی تلاویو از شرکت های ایرانی؟


 موضوع ارتباط شرکت «خوشگوار» ایران که تولیدکننده نوشابه کوکاکولا در کشورمان است با شرکت کوکاکولای آمریکا طی چند ماه اخیر به یکی از سوژه های مهم رسانه های کشور تبدیل شده است.

- اخیرا نامه ای در رابطه با ممنوعیت صادرات محصولات خوشگوار توسط گمرک ایران منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت ایرانی با کوکاکولا قرارداد دارد.

  گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو- علیرضا بابایی: موضوع ارتباط شرکت خوشگوار ایران که تولیدکننده نوشابه کوکاکولا در کشورمان است با شرکت کوکاکولای آمریکا طی چند ماه اخیر به یکی از سوژه های مهم رسانه های کشور تبدیل شده است.

پیشتر مسؤولان این شرکت اعلام کرده بودند که هیچ گونه ارتباطی با شرکت مادر وجود ندارد و تا کنون وجهی بابت استفاده از این برند به شرکت اصلی پرداخت نشده است.

موضوعی که باعث ابهام بیشتر بر سر این ماجرا شده این است که اگر ارتباطی با شرکت اصلی کوکاکولا وجود ندارد چرا در برخی موارد دستورات این شرکت در حال اجرا است و گمانه زنی هایی وجود دارد که بخشی از سود فروش محصولات در ایران به شرکت اصلی پرداخت می شود.

با اوج گیری حملات و جنایات رژیم صهیونیستی بسیاری از کشور ها اسلامی فهرستی از برند های تجاری مشهور را تهیه کردند که آشکارا حمایت خود را از رژیم اشغالگر اعلام کرده یا با شرکت های آمریکایی، اروپایی و


برچسب ها: کوکاکولا - شرکت - نوشابه کوکاکولا - ایران - تولیدکننده - ارتباط - کشور
آخرین اخبار سرویس:

دم خروس قرارداد خوشگوار و کوکاکولا بیرون زد/ تامین مالی تلاویو از شرکت های ایرانی؟

دم خروس قرارداد خوشگوار و کوکاکولا بیرون زد/ تامین مالی تلاویو از شرکت های ایرانی؟