مطالب مرتبط:
27 میلیون نفر در کشور زیر پوشش برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع
حاشیه جدید برای برنامه مهران مدیری
حاشیه جدید برای برنامه مهران مدیری
تبیین برنامه های هفته مشروطه در تبریز
پخش برنامه های شبکه نسیم تغییر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 12:002024-08-01ورزشي

برگزاری برنامه های اوقات فراغت در 55 پایگاه بسیج مهریز


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از اجرای برنامه های اوقات فراغت در 55 پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد و پیش بینی کرد که به بیش از دو هزار نفر در طول تابستان خدمات رایگان ارائه شود.

- ایسنا/یزد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از اجرای برنامه های اوقات فراغت در 55 پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد و پیش بینی کرد که به بیش از دو هزار نفر در طول تابستان خدمات رایگان ارائه شود.

سرهنگ جواد دشت آبادی در نشست با اصحاب رسانه مهریز با بیان این که ویژه برنامه های اوقات فراغتی بسیج با عنوان طرح جوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود، اظهار کرد: این برنامه ها در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و تقویت بعد معنوی و ومهارت های زندگی اقدام به برگزاری مختلف فرهنگی و آموزشی نموده است.

وی عنوان کرد: در این پایگاه ها که نیمی برای خواهران و نیم دیگر آنها برای برادران فعال شده، برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و اردویی در نظر گرفته شده است و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

دشت آبادی با بیان این که شرکت در کلاس های تابستانی پایگاه های مقاومت بسیج رایگان است، گفت: برای ثبت نام نوجوانان و جوانان به هر تعداد که متقاضی وجود داشته باشد، آمادگی داریم و پیش بینی پوشش دو هزار نفری در شهرستان را داریم.


برچسب ها: اوقات فراغت - مقاومت بسیج - برنامه ها - مقاومت - برنامه - پایگاه - بسیج
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های اوقات فراغت در 55 پایگاه بسیج مهریز

برگزاری برنامه های اوقات فراغت در 55 پایگاه بسیج مهریز