بازی های رایانه ای تأثیرگذارترین رسانه هستندیک پژوهشگر در نشستی در باره مصرف بازی رایانه ای نوجوانان در ایران گفت: بازی های رایانه ای جزو تأثیر گذار ترین رسانه ها به حساب می آیند و راس هرم رسانه ای اند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا سال 2024 پرداخت و گفت: بازی های ویدیویی یکی از نمونه های شاخص در پدیده های فرهنگی است که در زمان همه گیری کرونا به افراد کمک کرد تا شرایط را پذیرفته و آرامش بخش تر کنند. وی افزود: در آن سال ها بازی های ویدیویی تبدیل به شکل پیشرو سرگرمی شد، چون از طریق آنلاین تجربه می شد. هیچ گاه بیشتر از این زمان بازی های ویدیویی مورد توجه صاحبان اندیشه جامعه قرار نگرفت و آنها دریافتند که این بازی ها چقدر از نظر علوم اجتماعی و ارتباطات انسانی حائز اهمیت اند. بیش از 69 درصد نوجوانان در مجموع پلتفرم ها بازی می کنند در ادامه جلسه مهشید شهیدی دبیر نشست گفت: طبق آمار در مجموع 3 میلیارد و 200 میلیون نفر در سراسر جهان و نیز 34 میلیون نفر در ایران بحث بازی های رایانه ای را در مجموع پلتفرم ها انجام می دهند. از این جمعیت 19 درصد گیمر ها، قشر نوجوان را تشکیل می دهند و بیش از 69 درصد نوجوانان این بازی ها رو انجام می دهند. همچنین در ادامه رویا صدیقی پژوهشگر گفت: بازی های رایانه ای جز تاثیر گذار ترین رسانه ها به حساب می آیند و راس هرم رسانه ای اند. برچسب ها: بازی های ویدیویی - بازی های رایانه ای - بازی - رایانه ای - رایانه - نوجوانان - در ایران |
آخرین اخبار سرویس: |