مطالب مرتبط:
150 واحد مسکونی بافت فرسوده بجنورد از مشوق های شهرداری بهره مند شدند
صفحه اول روزنامه های خراسان رضوی 13 مرداد 1403
وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در بازدید از موسسه شهرآرا: مافیای زعفران سالانه 20 هزار میلیارد تومان سود می کنند + فیلم
پلمپ 6 واحد اقامتی غیر مجاز در خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 14:152024-08-03اقتصادي

خراسان رضوی رتبه دوم در نوسازی بافت فرسوده را کسب کرد


رییس بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از کسب رتبه دوم استان در نوسازی بافت فرسوده در کل کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از کسب رتبه دوم استان در نوسازی بافت فرسوده در کل کشور خبر داد.

محمدرضا اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افزایش نوسازی در بافت های فرسوده در استان اظهار کرد: در ارزیابی های شرکت بازآفرینی شهری ایران نوسازی واحدهای مسکونی بافت های فرسوده شهری استان خراسان رضوی از 26 هزار واحد عبور کرده است و پس از تهران، خراسان رضوی در صدر استان ها در حوزه نوسازی بافت فرسوده قرار دارد.

وی افزود: روند نوسازی در بافت های فرسوده شهری و همچنین بهره برداری از واحدهای تکمیل شده در این بافت ها به تفکیک استان ها از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام شد که استان خراسان رضوی رتبه دوم را به دست آورد.

اسدی گفت: فرآیند نوسازی در بافت های فرسوده شهری به 26 هزار واحد رسیده که از این تعداد واحد در حال نوسازی در بافت های فرسوده شهری، بیش از 10هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

رییس بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی با بیش از 26 هزار واحد نوسازی جزو استان های پیشرو در نوسازی بافت های فرسوده در کشور است.


برچسب ها: خراسان رضوی - نوسازی بافت فرسوده - بازآفرینی شهری - شرکت بازآفرینی شهری ایران - خراسان - نوسازی - بافت های فرسوده
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی رتبه دوم در نوسازی بافت فرسوده را کسب کرد

خراسان رضوی رتبه دوم در نوسازی بافت فرسوده را کسب کرد