مطالب مرتبط:
واکنش چمران به ترور اسماعیل هنیه؛ انتقام خون این شهید را خواهیم گرفت
پاسپورت شهید هنیه دیپلماتیک بود/حق انتقام برای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد
جمهوری اسلامی ایران با توجه به پاسپورت دیپلماتیک شهید هنیه، حق انتقام دارد
کنعانی: خون پاک شهید هنیه هرگز هدر نخواهد رفت
خون شهید اسماعیل هنیه هرگز هدر نخواهد رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 14:502024-07-31سياسي

انتقام خون شهید هنیه را خواهیم گرفت


رییس شورای شهر تهران در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه گفت: ایران اسلامی پاسخی سخت و پشیمان کننده به این جنایت بزرگ خواهد داد و انتقام خون این شهید مبارز و مجاهد را خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در پیامی شهادت شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: شهادت اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلام، مردم مظلوم فلسطین، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (زید عزه) و همه آزادی خواهان و حق طلبان دنیا تسلیت عرض می نمایم.

تروریسم محکوم است و این ترور ناجوانمردانه و خبیثانه رژیم نامشروع اشغالگر قدس بیش از پیش پرده های رسوایی، جنایت و درنده خویی این رژیم فاسد را بیشتر از گذشته آشکار و به همگان ثابت کرد این غده سرطانی برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد.

ایمان دارم ایران اسلامی با تکیه بر عنصر اقتدار و عقلانیت، پاسخی سخت و پشیمان کننده به این جنایت بزرگ خواهد داد و انتقام خون این شهید مبارز و مجاهد را خواهیم گرفت .


برچسب ها: رییس دفتر سیاسی حماس - رییس شورای شهر تهران - اسماعیل هنیه - شورای شهر تهران - رییس دفتر سیاسی - رییس شورای شهر - اسماعیل
آخرین اخبار سرویس:

انتقام خون شهید هنیه را خواهیم گرفت

انتقام خون شهید هنیه را خواهیم گرفت