مطالب مرتبط:
تیم شبکه «العربیه» از غزه اخراج شد
اخراج تیم رسانه ای شبکه العربیه از غزه
اخراج تیم شبکه «العربیه» از غزه
2درصد جمعیت غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند
جزییات جلسه امروز هیئت دولت؛ تجلیل پزشکیان از قهرمانان و مدال آواران کشور در المپیک/ تأکید بر توجه ویژه به ارتقای شأن و جایگاه معلمان/ گزارش سرپرست وزارت خارجه از اقدامات این وزارتخانه در تبیین واقعیت های جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و ترور شهید هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 10:402024-08-12بين الملل

اخراج العربیه از نوار غزه به دلیل پوشش روایت های رژیم صهیونیستی


منابع رسانه ای فلسطینی از اخراج تیم رسانه ای شبکه العربیه عربستان سعودی از نوار غزه به دلیل پوشش روایت های دروغین رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- منابع رسانه ای فلسطینی از اخراج تیم رسانه ای شبکه العربیه عربستان سعودی از نوار غزه به دلیل پوشش روایت های دروغین رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کانال تلگرامی غزه الان در این باره خبر داد که کادر خبری شبکه العربیه عربستان سعودی، از نوار غزه اخراج شدند.

این کانال گزارش داد که خبرنگاران العربیه دیگر حق ندارند اخبار غزه را پوشش دهند؛ چراکه آنها درخصوص حمله به غزه، روایت های دروغین رژیم صهیونیستی را نقل می کنند.

طبق این گزارش، فعالیت شبکه های سعودی العربیه و الحدث به دلیل ترویج روایت رژیم صهیونیستی درباره حملات به نوار غزه، خشم فلسطینی ها و برخی از اعراب را به همراه داشته است و آنها خواستار تحریم این شبکه ها شده اند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی یکشنبه خبر داد که تصمیم ممنوعیت فعالیت و پخش شبکه المیادین در فلسطین اشغالی را تمدید کرده است.

المیادین با بیان اینکه تسلیم باج خواهی و فشارهای رژیم صهیونیستی و همپیمانانش نخواهد شد، تصریح کرد: ما بار دیگر می گوییم که هر گونه عادی سازی روابط مستقیم یا غیر مستقیم با اسراییل را رد می کنیم.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - العربیه - عربستان سعودی - نوار غزه - شبکه العربیه - رسانه ای
آخرین اخبار سرویس:

اخراج العربیه از نوار غزه به دلیل پوشش روایت های رژیم صهیونیستی

اخراج العربیه از نوار غزه به دلیل پوشش روایت های رژیم صهیونیستی