مطالب مرتبط:
اذعان وزارت خارجه آمریکا: فلسطینی ها جهنم محض را تحمل کرده اند
تشکر مقام هندی از سرپرست وزارت امور خارجه
کشمکش کارکنان محلی با وزارت امور خارجه بر سر بیمه
معاون سابق وزارت خارجه بر ادامه سیاست تنش زدایی با همسایگان تاکید کرد
چالش ها و برنامه های عباس عراقچی برای وزارت امور خارجه: آیا وفاق ملی تحقق می یابد؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 21:352024-08-15بين الملل

اذعان وزارت خارجه آمریکا: فلسطینی ها جهنم محض را تحمل کرده اند


« ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی خبری گفت: «هر عددی بالاتر از صفر در مورد تعداد غیرنظامیانی که در جریان این درگیری جان خود را از دست داده اند، - اذعان وزارت خارجه آمریکا: فلسطینی ها جهنم محض را تحمل کرده اند ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی خبری گفت: هر عددی بالاتر از صفر در مورد تعداد غیرنظامیانی که در جریان این درگیری جان خود را از دست داده اند، غم انگیز، نگران کننده و دلخراش است.

 معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالیکه کشورش اسراییل را به مجهز به انواع سلاح های کشتار جمعی می کند، در پی افزایش شهدای جنگ غزه به بیش از 40 هزار نفر اذعان کرد تلفات غیرنظامیان دلخراش است و فلسطینی ها جهنم محض را تحمل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی خبری گفت: هر عددی بالاتر از صفر در مورد تعداد غیرنظامیانی که در جریان این درگیری جان خود را از دست داده اند، غم انگیز، نگران کننده و دلخراش است.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد: من فکر می کنم همانطور که جو بایدن رییس جمهور آمریکا در اوایل این ماه گفت، مردم فلسطین جهنم محض را تحمل کرده اند.


برچسب ها: وزارت خارجه آمریکا - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا - سخنگوی وزارت خارجه - وزارت خارجه - سخنگوی وزارت - غیرنظامیان - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

اذعان وزارت خارجه آمریکا: فلسطینی ها جهنم محض را تحمل کرده اند

اذعان وزارت خارجه آمریکا: فلسطینی ها جهنم محض را تحمل کرده اند