مطالب مرتبط:
تردد زائران از مرز تمرچین به 77 هزار نفر رسید
استقبال گسترده زائران اربعین از خدمات خودپرداز های بانک پارسیان در مرز های کشور
خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات در مرز ریمدان
فیلم | خدمات رسانی شبانه روزی موکب ها به زائران اربعین در مرز خسروی
فیلم | خدمات رسانی شبانه روزی موکب ها به زائران اربعین در مرز خسروی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 23:152024-08-21سياسي

بنیاد برکت با 7 غرفه در مرز تمرچین به زائران خدمات ارائه می دهد


مدیرکل سناد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان غربی گفت: بنیاد برکت بزرگترین موکب در مرز تمرچین با 7 غرفه در حال ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است.

- ارومیه - مدیرکل سناد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان غربی گفت: بنیاد برکت بزرگترین موکب در مرز تمرچین با 7 غرفه در حال ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص خدمات این موکب در مرز تمرچین اظهار کرد: به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پویش برکت الحسین در استان آذربایجان غربی در حال اجراست.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی هر ساله در اربعین خدمات ارزنده ای ارائه می دهد که امسال هم به خوبی در این عرصه با عنوان برکت الحسین ورود کردند.

سهندی با اشاره به اینکه حمایت از مواکب مردمی در مسیر تردد زوار در راستای رفاه حال زائرین خارجی و ایرانی اربعین فراهم شده است، یادآور شد: این ستاد برای خدمات دهی به زوار، بیش از 10 هزار بطری آب معدنی و 120 هزار پرس غذای آماده تهیه کرده که جهت خدمات دهی به زوار در اختیار مواکب مردمی قرار داده است.

وی بیان کرد: امسال ستاد در استان از مرز بازرگان تا مرز تمرچین مواکب مردمی را پوشش داده است، همچنین بنیاد برکت بزرگترین موکب استان را در مسیر پیاده روی دلدادگان ح


برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام - آذربایجان غربی - مرز تمرچین - بنیاد برکت - زائران اربعین حسینی - ستاد اجرایی فرمان - فرمان حضرت امام
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت با 7 غرفه در مرز تمرچین به زائران خدمات ارائه می دهد

بنیاد برکت با 7 غرفه در مرز تمرچین به زائران خدمات ارائه می دهد