مطالب مرتبط:
نخستین پیروزی تیم ملی بانوان ایران در لیگ آسیای مرکزی
نخستین پیروزی تیم ملی بانوان ایران در لیگ آسیای مرکزی
نخستین پیروزی تیم ملی بانوان ایران در لیگ آسیای مرکزی
اولین پیروزی تیم ملی بانوان ایران در لیگ آسیای مرکزی
نخستین پیروزی تیم ملی والیبال زنان در لیگ ملت های آسیای مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 18:152024-08-02ورزشي

نخستین پیروزی تیم ملی والیبال بانوان ایران


به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، مسابقات لیگ ملت های آسیای مرکزی 2024 زنان از پنجشنبه 11 مرداد در شهر کاتماندو کشور نپال آغاز شد و به مدت هفت روز پیگیری می شود.

  تیم ملی والیبال زنان ایران که با سرمربی جدید و ترکیبی از بازیکنان جوان در این مسابقات شرکت کرده است، امروز (جمعه 12 مرداد) در دومین دیدار خود به مصاف سری لانکا رفت و سه بر دو به پیروزی رسید.

  شاگردان لی دو هی در ست سوم و چهارم 25 بر 22 و 25 بر 13 مغلوب حریف شدند، اما در سه ست اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیاز های 25 بر 20، 25 بر 12 و 15 بر 11 موفق به شکست حریف شدند تا دو امتیاز این دیدار را کسب کنند.

  دیانا رشیدی، معصومه قدمی، شقایق حسن خانی، سپیوند دست برجن، پریا حاجتمند، مبینا غفاریان و کیمیا کیانی ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

  مبینا کریمی، یلدا جعفری، لعیا افزونی، یاسمن کارگر، یسنا آهنکوب رو، درسا فلاح و آسیه حسنی دیگر بازیکنان تیم ملی زنان ایران در لیگ ملت های آسیای مرکزی هستند.

  تیم ایران در ست نخست رقابت نزدیکی با حریف داشت، اما کم کم کنترل مسابقه را در دست گرفت و در نهایت 25 بر 20 فاتح میدان شد.

  ملی پوشان جوان والیبال زنان ایران در ابتدای ست دوم چهار امتیاز متوالی به دست آوردند تا سرمربی سری لانکا مجبور به گرفتن وقت استراحت فنی شود، اما رون


برچسب ها: تیم ملی والیبال - تیم ملی والیبال زنان ایران - والیبال - تیم ملی والیبال بانوان - والیبال بانوان ایران - تیم ملی والیبال زنان - ایران
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیروزی تیم ملی والیبال بانوان ایران

نخستین پیروزی تیم ملی والیبال بانوان ایران