موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
جاده کندوان برای اجرای عملیات راهداری مسدود شد
جاده کندوان مسدود شد
جاده کندوان برای اجرای عملیات راهداری مسدود شد
جاده کندوان برای اجرای عملیات راهداری مسدود شد
هشدار به مسافران | این جاده شمالی مسدود شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 10:152024-08-11اجتماعي

جاده کندوان مسدود شد


رییس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور پرتردد کندوان به دلیل انجام عملیات راهداری خبر داد و گفت: از صبح امروز -یکشنبه- برای انجام عملیات گالری بتنی پیش ساخته تردد در این محور ممنوع شده که این محدودیت به مدت سه روز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان تاب امروز یکشنبه اظهارکرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده جاده کندوان تا پایان مرداد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش ساخته مسدود خواهد بود.

وی از افرادی که قصد تردد به سمت تهران یا از تهران به چالوس و غرب مازندران دارند خواست در روزهای اعلام شده از مسیرهای جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

بنا بر این گزارش، عملیات گالری بتنی پیش ساخته بخشی از اقدامات مربوط به ایمن سازی جاده چالوس است که در قالب 2 فاز 50 متری و 150 متری و به طول مجموع 200 متر برای پیشگیری از خسارات و تلفات ناشی از ریزش سنگ در منطقه کمرزرد این محور طراحی شده و توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران در حال اجرا است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 21824434 و 21824420 و با پیش شماره 011 به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه های استان است.


برچسب ها: عملیات - جاده کندوان - شنبه - کندوان - یکشنبه - رییس پلیس راه استان - مازندران
آخرین اخبار سرویس:

جاده کندوان مسدود شد

جاده کندوان مسدود شد