مطالب مرتبط:
اربعین، فرصتی برای ایجاد هسته های علمی و فرهنگی است
تقویت نگاه تبلیغی- فرهنگی زیارت اربعین با برگزاری نمایشگاه «مشایه»
رسالت کمیته فرهنگی اربعین تبلیغ و اعزام مبلغان مذهبی است
میراث فرهنگی آذربایجان غربی آماده استقبال از زایران اربعین است
گذرنامه های منقضی برای سفر اربعین تمدید نمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 17:502024-07-30فرهنگي

ماهیت اصلی اربعین فرهنگی است


جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ماهیت اصلی اربعین فرهنگی است، گفت: نمایشگاه «مشایه» زمینه سازی برای برگزاری رویداد عظیم اربعین است.

- مشهد- جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ماهیت اصلی اربعین فرهنگی است، گفت: نمایشگاه مشایه زمینه سازی برای برگزاری رویداد عظیم اربعین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف امینی ظهر سه شنبه در نشست خبری که با موضوع برگزاری نمایشگاه مشایه در اداره کل ارشاد خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اربعین کارکردهای سیاسی و اجتماعی دارد.

جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با خاطر نشان کردن اینکه ماهیت اصلی اربعین فرهنگی است، افزود: نمایشگاه اربعین با هدف ترویج مسائل فرهنگی برگزار می شود و به نوعی مقدمه چینی و زمینه سازی برای برگزاری این رویداد عظیم است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در دو بخش برگزار می شود، افزود: یک بخش مربوط به نیازهای خراسان رضوی و دیگری مربوط به موکب داران و امور اجرایی اربعین است.

امینی گفت: این نخستین سالی است که نمایشگاه با این حجم و به این شکل برگزار می شود و ممکن است برخی نواقص طبیعی وجود داشته باشد.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - اربعین - خراسان رضوی - فرهنگ - نمایشگاه
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت اصلی اربعین فرهنگی است

ماهیت اصلی اربعین فرهنگی است