مطالب مرتبط:
جزییات تعطیلی چهارساعته واحد های صنفی مشهد از 3 مرداد 1403 تا 20 روز آینده | تابلو های تبلیغاتی اصناف خاموش شود
قالیباف با تشکر از کسانی که از او در انتخابات حمایت کردند: برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به این علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد/ باید  روشنگری کنیم/ تا کی باید تحت خفقان این تخریب ها باشیم
اتخاذ تدابیر لازم در خصوص کاهش مصرف برق اصناف خراسان رضوی
هفته آینده انتخابات هیات رییسه فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار می شود
ساعت کاری اصناف مشهد با هدف کاهش مصرف برق محدود شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 08:552024-07-24سياسي

انتخابات اصناف بر اساس دستورالعمل های بالادستی معوق شده است


سرپرست معاونت بازرگانی اداره کل صمت استان همدان گفت: انتخابات اصناف بر اساس دستورالعمل های بالادستی معوق شده و بزودی تقویم جدید ارائه می شود.

- همدان-سرپرست معاونت بازرگانی اداره کل صمت استان همدان گفت: انتخابات اصناف بر اساس دستورالعمل های بالادستی معوق شده و بزودی تقویم جدید ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی خورشیدی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی هیچگونه کوتاهی و قصوری صورت نگرفته است اظهار داشت: این انتخابات به دلیل تلاقی با ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری به تعویق افتاد که به زودی طبق تقویم جدید برگزار می شود.

وی تاکید کرد: تعویق انتخابات اتاق و اتحادیه ها بر اساس هماهنگی و مکاتبات صورت گرفته از سوی معاونین استاندار، شورای امنیت کشور و همچنین معاون تجارت و خدمات وزارت صمت انجام شده است.

وی با بیان اینکه تقویم انتخابات پیش از این آماده و دو انتخابات نیز برگزار شد خاطرنشان کرد: در کمیسیون نظارت بر اصناف که در هفته جاری برگزار می شود تقویم جدید انتخابات تهیه و طبق آن روال انتخابات از سر گرفته می شود.

خورشیدی افزود: تأخیر در برگزاری انتخابات امسال به دلیل رویدادهای سیاسی مهم کشور و همچنین به حرمت شهدای خدمت رخ داد اما به تأخیر افتاد


برچسب ها: انتخابات - برگزاری انتخابات - دستورالعمل - انتخابات مجلس شورای اسلامی - برگزار - برگزاری - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات اصناف بر اساس دستورالعمل های بالادستی معوق شده است

انتخابات اصناف بر اساس دستورالعمل های بالادستی معوق شده است