مطالب مرتبط:
طرح اهدای لوازم خانگی به مددجویان کمیته امداد
جدول تاریخ واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
خبری مهم درخصوص واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
ایجاد 4000 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی
فوری/ کمک هزینه جدید ماهیانه دولت برای مددجویان از این ماه | خبر خوش دیوان محاسبات برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 10:502024-08-11اقتصادي

760 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد اصفهان راه اندازی شد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال به ارزشی بالغ بر 78 میلیارد تومان، 766 طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

- اصفهان-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال به ارزشی بالغ بر 78 میلیارد تومان، 766 طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: طی چهارماهه ابتدایی سال جاری با رویکرد ساماندهی کسب و کارهای خرد و ارتقای نقش آنها در اقتصاد خانوار، بیش از 760 طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت، ادامه داد: کمیته امداد استان اصفهان برای معرفی کارجویان به کارفرمایان بنگاه های اقتصادی جهت تأمین نیروی کار آمادگی دارد و برای این منظور بسته های تشویقی کارفرمایی همچنان ارائه می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه صنایع کوچک و متوسط نقش تأثیرگذاری در شکوفایی اقتصادی خانواده های تحت حمایت دارد، افزود: امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال به ارزشی بالغ بر 78 میلیارد تومان، 766 طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.


برچسب ها: کمیته امداد - پرداخت تسهیلات اشتغال - راه اندازی - اشتغال - استان اصفهان - اصفهان - تسهیلات اشتغال
آخرین اخبار سرویس:

760 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد اصفهان راه اندازی شد

760 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد اصفهان راه اندازی شد