مطالب مرتبط:
اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمودی
پیام تبریک مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت درخشش کشتی گیر مازندرانی
تصاویر/ دیدار گروه مهندسی نیروی زمینی سپاه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
تصاویر/ دیدار گروه مهندسی 53 پیامبراعظم (ص) قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
نماینده ولی فقیه در خوزستان: اربعین حسینی تمرینی برای حکومت جهانی مهدوی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 20:102024-08-08سياسي

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت حجت الاسلام و المسلمین امیرانصاری «رض»


حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پی رحلت عالم پارسا حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدباقر امیرانصاری رضوان الله تعالی علیه پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ رحلت عالم پارسا و خدمتگزار مبلغ و مروج معارف اسلامی و آموزه های اهل بیت علیهم السلام حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدباقر امیرانصاری رضوان ا.

تعالیٰ علیه موجب غم و اندوه گردید.

این روحانی پر تلاش عمر با برکت خویش را در شهرستان دورود صرف تبلیغ، آموزش، تعلیم و تربیت طلاب علوم دینی و عموم مردم نمود.

حضور مستمر و مداوم در مسجد، محراب و منبر و اقامه نماز جماعت و نصیحت ها و موعظه های پدرانه برخاسته از صفای باطن، خدمات فرهنگی و اجتماعی فراوان و ارشاد و هدایت و اصلاح امور مردم و ساده زیستی از ایشان شخصیتی محبوب، مقبول و مورد اعتماد در بین آحاد مردم شهرستان دورود ساخته بود.

همراهی با نهضت امام راحل عظیم الشأن قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه همان راه با حمایت و تبعیت از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیه ا.

العظمیٰ امام خامنه ای مدظله العالی و همراهی با رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از دیگر تلاش های این عالم عامل بود که اجر و پاداش آن در نزد


برچسب ها: المسلمین - حجت الاسلام - نماینده ولی فقیه در لرستان - سید احمدرضا شاهرخی - محمدباقر - نماینده ولی فقیه - احمدرضا شاهرخی
آخرین اخبار سرویس:

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت حجت الاسلام و المسلمین امیرانصاری «رض»

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت حجت الاسلام و المسلمین امیرانصاری «رض»