مطالب مرتبط:
برنامه ایتالیا برای بازسازی غزه
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی به زائران پیاده حسینی و رضوی
آمادگی صددرصدی آتش نشانان در ایام اربعین
80 درصد از اعضای هیات آمادگی جسمانی قم را بانوان تشکیل می دهند
آمادگی موکب های بوشهر در پذیرایی از زائران داخلی و خارجی اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 13:002024-08-14بين الملل

اعلام آمادگی ایتالیا برای بازسازی غزه


وزیر امور خارجه ایتالیا از قصد این کشور برای ارائه برنامه ای برای بازسازی «سیاسی و اقتصادی» غزه در نشست آتی مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آنتونیو تایانی وزیر امور خارجه ایتالیا، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ایتالیا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که در ماه سپتامبر برگزاری خواهد شد، برنامه ای را برای بازسازی نوار غزه ارائه می کند.

از زمان عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش حماس که در 7 اکتبر 2023 علیه اراضی اشغالی انجام شد، رژیم صهیونیستی با هدف نابودی حماس غزه را مورد حملات کورکورانه خود قرار داده است.

رژیم صهیونیستی با ادعای این که حماس به طور مستتر در میان غیرنظامیان و اماکن غیرنظامی فعالیت می کند، محله های مسکونی، بیمارستان ها، مسجد، کلیسا، مدارس و دانشگاه ها و اردوگاه آوارگان را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

طبق گزارش سازمان ملل، بیش از 60 درصد از زیرساخت های حیاتی شهر غزه ویران شده است و آواربرداری این شهر در آینده به حدود 14 سال زمان نیاز دارد.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که تایانی در گفت وگویی با رسانه های ایتالیایی گفت: من در ماه سپتامبر و در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، برنامه ای را در سطح پروژه گروه هفت (جی 7)، نه تنها برای کمک های بشردوستانه، بلکه برای بازسازی سیاسی و اقتصادی غز


برچسب ها: مجمع عمومی سازمان ملل - سازمان ملل - وزیر امور خارجه - ایتالیا - رژیم صهیونیستی - نشست مجمع عمومی سازمان ملل - بازسازی
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ایتالیا برای بازسازی غزه

اعلام آمادگی ایتالیا برای بازسازی غزه