مطالب مرتبط:
ارتش خدمات گسترده ای به زائران اربعین حسینی ارئه می دهد |
فیلم | خدمات رسانی موکب پیامبر اعظم(ص) به زائران اربعین
موشن گرافیک/ نحوه خدمات رسانی آستان قدس رضوی به زائران اربعین
گزارشی از خدمات فعالان کانون های مساجد استان خراسان شمالی به زائران اربعین
خدمات رسانی به زائران اربعین با هم افزایی دستگاه های اجرایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 11:402024-08-20پزشكي

خدمات دهی 7 درمانگاه هرمزگان در عراق به زائران اربعین


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از فعالیت تمام وقت درمانگاه های مستقر در مسیر پیاده روی اربعین در کشور عراق خبر داد و گفت: به این منظور 7 درمانگاه در عراق مستقر شده است.

- به گزارش، غلامعلی جاودان با اعلام این خبر اظهار کرد: با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان و مشارکت کادر درمانی استان، تعداد هفت درمانگاه خدمات بهداشتی و درمانی را به زوار حسینی ارائه می دهند.

وی به تشریح موقعیت استقرار درمانگاه های موکب شهید عراقی زاده پرداخت و افزود: درمانگاه مرکزی شماره یک این موکب در عمود 140 شهر نجف واقع شده و در عمود 475 نیز خدمات طب سنتی ارائه می شود.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان؛ درمانگاه قمر بنی هاشم (ع) متشکل از کادر درمانی شهرستان میناب در عمود 1325 و درمانگاه حضرت علی اصغر (ع) متشکل از کادر درمانی شهرستان رودان نیز در عمود 1381 مشغول به فعالیت می باشند.

جاودان همچنین از فعالیت درمانگاه های شهید عبدالحمید سالاری شهرستان حاجی آباد در عمود 1350، درمانگاه مرکزی شهید عراقی زاده در شهر کربلا عمود 1445 جنب موکب انصار المهدی شهرستان قشم و هم چنین فعالیت درمانگاه هلال احمر استان هرمزگان در جوار بارگاه نورانی سید محمد (ع) خبر داد.


برچسب ها: درمانگاه - دانشگاه علوم پزشکی استان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - استان هرمزگان - دانشگاه علوم پزشکی - کادر درمانی - هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی 7 درمانگاه هرمزگان در عراق به زائران اربعین

خدمات دهی 7 درمانگاه هرمزگان در عراق به زائران اربعین