مطالب مرتبط:
آغاز مطالعات لرزه نگاری در شمال غرب کشور برای یافتن منابع جدید انرژی
رگبار و رعدوبرق در شمال غرب و جنوب کشور
گزارشی از حادثه دریایی در شمال غرب حدیده یمن
پیش بینی دو روز رگبار باران در شمال کشور
آغاز تولید آیفون 16؛ جذب 50 هزار کارگر جدید توسط فاکسکان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 13:202024-08-13اقتصادي

آغاز مطالعات لرزه نگاری در شمال غرب کشور


، رضا نوشادی روز سه شنبه در آیین افتتاح خط انتقال گاز24 اینچ اردبیل به گرمی اظهار کرد: صنعت گاز در سال های اخیر بالنده و رو به رشد عمل کرده است به طوری که ظرفیت تولید گاز کشور به یک هزار میلیون متر مکعب افزایش یافته که از این میزان 875 میلیون متر مکعب گاز تحویل شبکه انتقال می شود.

 وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای شرکت مهندسی توسعه گاز ایران در زمینه طراحی و ساخت گفت: از سال 1984 تا 2024 در مجموع تعداد 360 دستگاه توربین در کشور های مختلف راه اندازی شده است این در حالی است که تنها در سال گذشته 24 دستگاه توربین و کمپرسور توسط مختصصان کشورمان تولید و راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه گاز ایران با بیان اینکه امروز سه سازنده تاسیسات کنترل گاز در کشور فعال است، یادآورشد: امروز صد درصد تجهیزات تولید و 92 درصد تجهیزات انتقال گاز و 76 درصد تجهیزات پالایشگاهی متکی به صنعت و توان داخلی است و متخصصان ما نیاز های صنعت را تامین کرده اند.

نوشادی یادآورشد: امروز در حالی به صادرات خدمات مهندسی فکر می کنیم که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حتی رانندگان ماشین آلات ما ایرانی نبودند و امروز توان ایرانی همه جا متبلور است.

وی اضافه کرد: قدرت های خارجی امروز اقرار می کنند که نمی دانستند در شرایط تحریم، اینگونه توان خود را افزوده ایم و مطالعات لرزه نگ


برچسب ها: تجهیزات - کشور - راه اندازی - انتقال گاز - انتقال - گاز ایران - تولید
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات لرزه نگاری در شمال غرب کشور

آغاز مطالعات لرزه نگاری در شمال غرب کشور