مطالب مرتبط:
انهدام باند سارقان مسلح مامورنما در زاهدان
انهدام 9 پهپاد جنبش انصارالله در اطراف یمن
ادعای سنتکام درباره انهدام چند پهپاد یمنی
انهدام 9 پهپاد جنبش انصارالله در اطراف یمن آفتاب نو | اخبار ورزشی
جیمز باند بازنشسته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 13:102024-07-27حوادث

انهدام باند 3 نفره سرقت مسلحانه در زاهدان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 3 نفره سارقان مسلح مامورنما و کشف 9 فقره سرقت مسلحانه ی خودرو، منزل و موبایل فروشی در عملیات ویژه پلیس آگاهی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 3 نفره سارقان مسلح مامورنما و کشف 9 فقره سرقت مسلحانه ی خودرو، منزل و موبایل فروشی در عملیات ویژه پلیس آگاهی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

سردار محمدرضا اسحاقی در تشریح جزییات این خبر گفت؛ در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موبایل فروشی توسط سارقان مسلح مامور نما در سطح شهرستان زاهدان و بازخورد منفی در فضای مجازی که موجب نارضایتی و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود؛ در این راستا با اقدامات اطلاعاتی و فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت یک نفر از سارقان مامورنما شناسایی و مورد رصد کارآگاهان قرار گرفت که با تعقیب و مراقبت پلیسی محل اختفاء آنها مشخص و در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه، یک سارق مامور نما دستگیر شدند.

سردار اسحاقی تصریح کرد: در ادامه با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس دیگر اعضاء این باند 3 نفره سارق مسلح مامورنما در دو نقطه


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - سرقت مسلحانه - انهدام باند - سارقان مسلح - فرمانده انتظامی - پلیس آگاهی - مسلحانه
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 3 نفره سرقت مسلحانه در زاهدان

انهدام باند 3 نفره سرقت مسلحانه در زاهدان