مطالب مرتبط:
500 مدرسه ایلام به زوار اربعین خدمات رسانی می کنند
خدمات رسانی 500 مدرسه ایلام به زائران اربعین
شعب کشیک بانک های عامل فروش ارز اربعین جمعه 26 مردادماه دایرهستند
فعالیت 15 داروخانه شبانه روزی در مسیر زوار اربعین
عرضه 90درصد بلیت پروزاهای اربعین در سه روز آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 11:102024-08-15اجتماعي

سوگواره مدرسه اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این سازمان در ایام اربعین حسینی و حرکت عظیم پیاده روی عاشقان حسین (ع) با هدف به تصویر کشیدن نقش آفرینی های معلمان و دانش آموزان ایرانی و عراقی در راهپیمایی اربعین حسینی و تشویق به حضور و نقش آفرینی معلمان در .

- سازمان بسیج فرهنگیان در ایام اربعین با هدف به تصویر کشیدن نقش آفرینی معلمان و دانش آموزان ایرانی و عراقی سوگواره مدرسه اربعین را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این سازمان در ایام اربعین حسینی و حرکت عظیم پیاده روی عاشقان حسین (ع) با هدف به تصویر کشیدن نقش آفرینی های معلمان و دانش آموزان ایرانی و عراقی در راهپیمایی اربعین حسینی و تشویق به حضور و نقش آفرینی معلمان در این عرصه اقدام به برگزاری سوگواره مدرسه اربعین نموده است.

این سوگواره در سه محور؛ 1- - نقش آفرینی معلم با دانش آموزان در راهپیمایی اربعین حسینی2- مولفه های تربیتی راهپیمایی اربعین حسینی3- نقش آفرینی دانش آموزان ایرانی و عراقی در راهپیمایی اربعین حسینیو در قالب های شعر، دلنوشته، عکس و یادداشت برگزار می گرددعلاقه مندان به شرکت در این سوگواره می توانند آثار خودرا با مراجعه به آدرس rouydadnegar.


برچسب ها: راهپیمایی اربعین حسینی - اربعین حسینی - نقش آفرینی - اربعین - راهپیمایی اربعین - دانش آموزان - ایام اربعین حسینی
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره مدرسه اربعین

سوگواره مدرسه اربعین