مطالب مرتبط:
افتتاح سامانه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری میراث فرهنگی
رونمایی از سامانه یکپارچه مدیریت راهبری در صنعت پتروشیمی
مدیر فناوری اطلاعات
آغاز ثبت نام جدید ایران خودرو سامانه یکپارچه مرداد 1403 / ثبت نام خودرو برقی لونا
افتتاح پایگاه هلال احمر در مرز خسروی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 07:202024-08-04سياسي

سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری میراث افتتاح شد


سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری افتتاح شد تا همه امور مربوط به ترفیع، ارتقاء و طرح های پژوهشی این مرکز در این سامانه بارگذاری شود.

- سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری افتتاح شد تا همه امور مربوط به ترفیع، ارتقاء و طرح های پژوهشی این مرکز در این سامانه بارگذاری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی ده پهلوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در مراسم افتتاح سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، با اشاره به قابلیت ها و مزایای استفاده از این سامانه گفت: در آموزه های اخلاق سازمانی آمده تسریع در فرآیندها باعث جلوگیری از انواع فسادها، صرفه جویی در هدر رفت زمان، نیروی انسانی و موضوعاتی از این دست می شود.

از این رو با توجه به انتقادها و نارضایتی های موجود از سوی همکاران و مخاطبان خارج از پژوهشگاه تلاش کردیم تا با راه اندازی سامانه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری مراحل انجام فرآیندها را حذف و تا اندازه ای سرعت بخشیم.

وی افزود: این سامانه بخشی از نقص های موجود در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری را مرتفع خواهد ساخت به عنوان مثال ما در روند گزارش گیری برای ارائه به نهادهای بالادستی با مشکلاتی از قبیل


برچسب ها: میراث فرهنگی و گردشگری - پژوهشگاه میراث فرهنگی - مدیریت اطلاعات - پژوهش و فناوری - پژوهش - میراث فرهنگی - سامانه
آخرین اخبار سرویس:

سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری میراث افتتاح شد

سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری میراث افتتاح شد