مطالب مرتبط:
تامین اجتماعی در روز آخر دولت متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کرد
طراحی سکوی برنامه نویسی مجهز به هوش مصنوعی
صربستان، پل ارتباطی ایران با اروپا/ همکاری های اقتصادی در انتظار اجرا
برنامه استقلال برای فصل پیش رو/ داخلی در تختی، خارجی در آزادی!
طرح توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر کرمان اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 10:252024-07-29اجتماعي

برنامه ملی مداخله توانبخشی خانواده محور در کردستان اجرا می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: برای نخستین بار برنامه ملی توانبخشی خانواده محور با هدف ارائه خدمات مداخله ای بهنگام و توانبخشی به نوآموزان اجرا می شود.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: برای نخستین بار برنامه ملی توانبخشی خانواده محور با هدف ارائه خدمات مداخله ای بهنگام و توانبخشی به نوآموزان اجرا می شود.

طالب محمدی در گفت و گو با ایسنا با تشریح اهمیت اجرای این برنامه در ارائه خدمات مداخله ای به هنگام و توانبخشی به نوآموزان اظهار کرد: مرحله اول برنامه مداخله توانبخشی با محوریت خانواده برای والدین کودکان و نوآموزان شناسایی شده در برنامه ملی سنجش( از مهرماه 1402تا کنون) در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی استان آغاز شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: این برنامه با شناسایی نوآموزان با نیازهای ویژه از طریق سنجش در مراکز جامع آغاز و با توجیه و ثبت نام والدین و دانش آموزان در سامانه توانبخشی ادامه می یابد.

وی افزود: اعلام زمان جلسات به والدین، حضور آنان در مراکز، ارزیابی تخصصی نوآموزان و اعلام به خانواده ها وبرگزاری مستمر جلسات حضوری و غیرحضوری از اقدامات بعدی انجام گرفته در راستای تحقق این برنامه در مراکز است.


برچسب ها: رییس آموزش و پرورش استثنایی - توانبخشی - آموزش و پرورش استثنایی - رییس آموزش و پرورش - برنامه - مداخله - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ملی مداخله توانبخشی خانواده محور در کردستان اجرا می شود

برنامه ملی مداخله توانبخشی خانواده محور در کردستان اجرا می شود