مطالب مرتبط:
نفرات برتر جایزه روستا آزاد 60 سکه بهار آزادی می گیرند / تامین 20 درصد هزینه ها به عهده معاونت علمی
معرفی نامزدهای جایزه روستا آزاد در حوزه های مختلف حکمرانی
معرفی تعدادی از نامزدهای نخستین دوره جایزه روستا آزاد
دهقانی:اعطای 60 سکه تمام بهار آزادی به برگزیدگان جایزه روستاآزاد
قیمت سکه و طلا در بازار آزاد 13 مرداد ماه 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 14:352024-08-03سياسي

اعطای 60 سکه به برترین های جایزه روستا آزاد


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از برگزاری جایزه روستا آزاد خبر داد و گفت: به برترین های این رویداد 60 سکه اعطا می شود.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از برگزاری جایزه روستا آزاد خبر داد و گفت: به برترین های این رویداد 60 سکه اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در حاشیه نشست شورای سیاست گذاری جایزه روستا آزاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مهرماه سال جاری جایزه حکمرانی اعطا می شود، افزود: این جایزه یک جایزه ملی است که به همت چندین مجموعه مانند معاونت علمی ریاست جمهوری و سایر نهادها شکل گرفته و به دنبال این است که حوزه ها، آثار و افرادی را که تاثیرات قابل توجه در مسائل فناوری و سایر عرصه ها در کشور و سطح بین المللی دارند، معرفی کند.

وی افزود: برای این منظور چندین جلسه در کمیته های شورای سیاست گذاری این جایزه برگزار شده است و گزینه ها و نامزدهای این جایزه انتخاب شده اند.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه نامزدهای معرفی شده به این جایزه تا یک ماه آینده ارزیابی و منتخبان آن معرفی می شوند، ادامه داد: با توجه به شخصیت خاص دکتر روستا آزاد امیدواریم این جایزه بتواند جایگاه خاصی در کشور بیابد و سال های سال اثربخشی آن ادامه داشته باشد.


برچسب ها: جایزه - شورای سیاست گذاری - اقتصاد دانش بنیان - روح الله دهقانی فیروزآبادی - معاونت علمی ریاست جمهوری - روستا - دانش بنیان
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 60 سکه به برترین های جایزه روستا آزاد

اعطای 60 سکه به برترین های جایزه روستا آزاد