مطالب مرتبط:
پیاده روی اربعین حسینی از نظام فرهنگی جدا نیست
اعزام تیم پرستاری از مشهد جهت خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی
نام نویسی بیش از 29 هزار سمنانی برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی
پیاده روی اربعین حسینی نابودی رژیم صیونیستی را سرعت می بخشد
نام نویسی بیش از 29 هزار سمنانی برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 14:452024-08-17سياسي

نگاهی به پیاده روی اربعین حسینی از منظر گردشگری


با برنامه ریزی مناسب در ایام پیاده روی اربعین حسینی می توان علاوه بر میزبانی شایسته از زائران، برای گردشگری مذهبی ورودی، بخش سودآوری این شاخه از گردشگری را نیز به مرحله حداکثری رساند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ، سمیرا اماموردی، کارشناس بازاریابی و تبلیغات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در یادداشتی می نویسد: امروزه صنعت گردشگری در اقتصاد کشورها، دارای جایگاه و اهمیت ویژه ای بوده، به ویژه برای کشور های در حال توسعه که با معضلاتی همچون بیکاری بالا، محدویت منابع ارزی و اقتصاد تک محصولی مواجه هستند این صنعت از اهمیت فراوانی برخوردار است.

در این میان گردشگری مذهبی یکی از رایج ترین اشکال گردشگری در سراسر جهان است که سابقه آن به قرون و اعصار گذشته برمی گردد و شامل سفر ها و بازدید هایی می شود که اصلی ترین هدف از آنها داشتن تجربه ای مذهبی است.

(رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مهدی ایرجی- ظریف فائزه) یکی از مهم ترین و پررونق ترین گونه های گردشگری در کشور ما نیز گردشگری مذهبی است که اثرات قابل توجهی را در ابعاد مختلف جوامع برجای می گذارد و عامل بسیار مهمی در توسعه شهر ها محسوب می شود.


برچسب ها: گردشگری - پیاده روی اربعین حسینی - پیاده روی اربعین - آذربایجان غربی - گردشگری مذهبی - اربعین حسینی - گردشگری و صنایع دستی
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به پیاده روی اربعین حسینی از منظر گردشگری

نگاهی به پیاده روی اربعین حسینی از منظر گردشگری