مطالب مرتبط:
افزایش قیمت نان در دستور کار قرار گرفت
افزایش قیمت نان در بیش از 10 استان کلید خورد | نان چند درصد گران شد؟
افزایش قیمت نان در 10 استان کشور
افزایش قیمت نان در بیش از 10 استان
افزایش قیمت نان در بیش از 10 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 10:102024-08-07اقتصادي

افزایش قیمت نان با اعمال کار کارشناسی


، امیر حسن زاده در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان اظهار کرد: با وجود خشکسالی ها، اما تولید گندم در استان کرمان را همچنان داریم و امیدواریم هم نانوایان ما، نان خوب را به دست مردم برسانند و ما هم نان را به درستی مصرف کنیم.

وی با قدردانی از تلاش کشاورزان در استان کرمان برای تولید گندم بیان داشت: 242 هزار تن خرید گندم دولتی در استان کرمان داشتیم و حدود 90 درصد مطالبات گندم کاران پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت نان از سال 1400 افزایش نداشته و نانوایان ما با مشکلاتی مواجه هستند، از این رو افزایش قیمت نان به عنوان یک مطالبه در استان کرمان بوده است و چهار بار هم در تهران مطالبه کرده ایم که مجوز افزایش قیمت نان برای سراسر کشور صادر و کار کارشناسی انجام شده است.

حسن زاده با بیان اینکه سقف افزایش نان 25 درصد است، ابراز داشت: یک سال کار کارشناسی برای افزایش قیمت نان انجام و مکاتبه ها هم انجام شده است و باید مراحل اداری انجام شود تا قیمت جدید نان اعلام شودوی با اشاره به اینکه از بازار خرید می کنم تا ببینم در بازار چه خبر است، اظهار کرد: کاسبانی را می بینیم که با انصاف کار می کنند و مردم هم راضی هستند، اما در یک شب به یک نانوایی رسیدم که متوجه شدم، آرد از نانوایی بیرون می رود و این اصلا


برچسب ها: افزایش قیمت نان - استان کرمان - افزایش قیمت - افزایش - قیمت نان - استان - کرمان
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت نان با اعمال کار کارشناسی

افزایش قیمت نان با اعمال کار کارشناسی