مطالب مرتبط:
مساجد، پایگاه بصیرت افزایی و ایجاد تمدن نوین اسلامی است
حمله پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع افسران صهیونیست
عضو شورای شهر مشهد: امیدوارم سال اخر شورای ششم سال شکوفایی پروژه های عمرانی باشد
مصاف مقاومت کرانه باختری با صهیونیست ها در نبرد بیصدا
عضو شورای شهر مشهد: امیدوارم سال آخر شورای ششم سال شکوفایی پروژه های عمرانی باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 10:052024-08-08سياسي

شکوفایی یک تمدن جدید با نابودی صهیونیست ها


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر شیراز ضمن محکوم کردن ترور شهید هنیه گفت: به زودی رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت و ان شاءالله یک تمدن جدید را در جهان تشکیل خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر شیراز ضمن محکوم کردن ترور شهید هنیه گفت: به زودی رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت و ان شاءالله یک تمدن جدید را در جهان تشکیل خواهد شد.

  افسانه خواست خدایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، ضمن تسلیت به جبهه مقاومت گفت: این اتفاق ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی را مشخص می کند و قطعاً هیچ کدام از ما از خون خواهی که در این مسیر به وجود آمده است، گذشت نمی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه این ترور در ایران اسلامی اتفاق افتاده است، گفت: کشور ما میزبان بود و این مورد باید توسط مراجع بین المللی مورد پیگیری قرار بگیرد، البته که هیچ گاه انتظار نداریم که رژیم صهیونیستی به ساختارها و چارچوب ها تن بدهد.

سالیان سال است که در حال جنایت است و در این مسیر مورد حمایت و سکوت مراجع بین المللی قرار گرفته است و این عوامل قطعاً باعث می شود که خط قرمزها را زیر پا بگذارد و حقوق بین الملل را نقض کند.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر شیراز - کمیسیون برنامه و بودجه - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - شورای اسلامی شهر - صهیونیستی - کمیسیون برنامه
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی یک تمدن جدید با نابودی صهیونیست ها

شکوفایی یک تمدن جدید با نابودی صهیونیست ها