مطالب مرتبط:
توضیحات وکیل الهه محمدی از صدور رای تبرئه در دادگاه تجدیدنظر
راه اندازی 8 دادگاه صلح در استان بوشهر
دادگاه توماج صالحی در اصفهان برگزار شد + جزییات
فیلم| تشکیل دادگاه های صلح در استان بوشهر
آغاز فعالیت دادگاه های صلح در چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 15:052024-08-12سياسي

در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟


سخنگوی هیأت منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی، مدیر مسئول شرق آنلاین و اعتماد را به اتفاق آراء مجرم دانست اما مدیر مسئول شرق را مستحق تخفیف دانسته است.

- سخنگوی هیأت منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی، مدیر مسئول شرق آنلاین و اعتماد را به اتفاق آراء مجرم دانست اما مدیر مسئول شرق را مستحق تخفیف دانسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر نصراللهی درباره دادگاه مطبوعات امروز گفت: اتهام های مهدی رحمانیان نشر اکاذیب موضوع شکایت آقای عبدالله عبدی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی امیرآباد مازندران موضوع گزارش 18 تیر 1402 در مورد ابربدهکار بانکی است.

وی افزود: وکیل عبدالله عبدی، دریافت 600 میلیون یورو تسهیلات دولتی شرکت پتروشیمی امیر آباد را کذب و خلاف واقع دانست و گفت که موکلش مالک کارخانه فولاد البرز ایرانیان است و وام دریافتی 58 میلیون یورو بوده که کامل آن را پرداخت کرده است.

تصرف اراضی میانکاله هم کذب است و آقای عبدالله عبدی هیچگونه تصرف غیرقانونی نداشته و نامبرده در چارچوب قراردادهای جاری توسط سازمان امور طبیعی و بر اساس مصوبه دولت و تایید سازمان محیط زیست موفق به اخذ مجوز اجاره ملک برای اجرای طرح شده است.


برچسب ها: مطبوعات - دادگاه - دادگاه مطبوعات - مدیر - سیاسی - هیات منصفه - پتروشیمی
آخرین اخبار سرویس:

در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟

در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟