مطالب مرتبط:
مدیرعامل آبفا خوزستان: 95 طرح آبرسانی با 4.5 هزار میلیارد ریال در حال اجرا است
پیشرفت بیش از 70 درصدی طرح های نهضت ملی مسکن در زنجان
بزرگترین طرح آبرسانی روستایی فارس به زودی به بهره برداری می رسد
فیلم / آیین اهدای زمین به نام «طرح جوانی جمعیت» در شورای اداری خوزستان
رشد 73 درصدی تعهد درآمد مالیاتی خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 09:252024-07-28اقتصادي

پیشرفت 42 درصدی طرح جهاد آبرسانی در خوزستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح جهاد آبرسانی در استان 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل طرح، یکهزار و 550 روستا از آب پایدار بهره مند خواهند شد.

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، صابر علیدادی در نشست شورای اداری استان خوزستان در اهواز با بیان اینکه طرح های کوتاه مدت متناسب با تنش آبی آغاز شد که در مجموع 95 طرح با اعتبار 4 هزار و 500 میلیارد ریال در شهر ها و روستا ها در حال اجرا است، گفت: سه اقدام مهم و زیربنایی دولت در زمینه آب و فاضلاب استان انجام شد.

وی با بیان اینکه جهاد آبرسانی در 31 شهرستان در حال انجام است و پس از پایان آبرسانی، یک هزار و 550 روستا دارای آب پایدار می شوند، افزود: این طرح آبرسانی در حال حاضر با 42 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست و منابع مالی آن نیز تامین شد و روند کار با تمام قدرت ادامه دارد.

علیدادی ادامه داد: طرح ساخت فاضلاب استان پیش از دولت سیزدهم 30 درصد پیشرفت داشت، اما در سه سال اخیر به 60 درصد پیشرفت فیزیکی رسید، همچنین در تصفیه خانه فاینانس غرب که پیش از دولت سیزدهم تنها 16 درصد پیشرفت داشت، اکنون به 45 درصد رسیده و تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد،  طرح فاضلاب شهرستان آبادان نیز اکنون بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره برداری است.


برچسب ها: آبرسانی - خوزستان - استان خوزستان - پیشرفت فیزیکی - استان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 42 درصدی طرح جهاد آبرسانی در خوزستان

پیشرفت 42 درصدی طرح جهاد آبرسانی در خوزستان