مطالب مرتبط:
راه اندازی 8 دادگاه صلح در استان بوشهر
راه اندازی بخش جدید مهاجران در شهرستان شازند
فیلم| تشکیل دادگاه های صلح در استان بوشهر
تشکیل دادگاه صلح در 8 بخش استان بوشهر
افتتاح نخستین دادگاه صلح استان همدان در شهرستان بهار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 18:452024-08-12اقتصادي

دادگاه صلح در همه شهرستان های بوشهر راه اندازی می شود


، عیسی نوشاد در گفتگو با خبرنگاران از افزایش 6 درصدی پرونده های منجر به صلح و سازش در شورا های حل اختلاف استان بوشهر خبر داد و گفت: در حالی که سال گذشته 19 درصد سازش ثبت شده، امسال تا کنون این رقم به 25 درصد رسیده است.

وی از برگزاری 12 همایش داوری، میانجیگری و صلح یاری در شهرستان های استان بوشهر خبر داد و افزود: حضور داوران و میانجیگری و صلح یاران در زندان مرکزی بوشهر، دشتستان و کانون اصلاح و تربیت منجر به آزادی 15 زندانی و رهایی 2 محکوم به قصاص نفس شد.

سرپرست معاونت توسعه حل اختلاف استان بوشهر برپایی 85 میز خدمت در 4 ماه نخست امسال از سوی حوزه های قضایی شورای حل اختلاف در مساجد و مجتمع شورای حل اختلاف استان را از دیگر فعالیت ها برشمرد و اضافه کرد: در این راستا شعبه داوری در تمامی حوزه های قضایی استان بوشهر برای رسیدگی به تخلفات و اعتراض به داوران تشکیل شده است.

وی از تشکیل هیئت صلح یاری در اداره های شهرستان بوشهر و اتاق اصناف استان خبر داد و یادآور شد: شورا های حل اختلاف در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شیلات استان بوشهر برای حل و فصل دعاوی بین کارگر، کارفرما و جامعه صیادی تشکیل شده است.

نوشاد از راه اندازی 8 دادگاه صلح در بخش های استان بوشهر خبر داد و گفت: این دادگاه ها در بخش های کاکی، دلوار، آب پخش، شبانکاره، سعدآباد، بنادر ر


برچسب ها: استان بوشهر - حل اختلاف - بوشهر - شورای حل اختلاف - استان - اختلاف - میانجیگری
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه صلح در همه شهرستان های بوشهر راه اندازی می شود

دادگاه صلح در همه شهرستان های بوشهر راه اندازی می شود