مطالب مرتبط:
جهادتببین «ایسنا» در انتخابات کم نظیر بود
تنش در شورای شهر اراک/ انتخابات هیات رییسه از رسمیت افتاد
تصاویری از حضور چهره های شاخص اصلاح طلب در مراسم ختم سردار «محمد ربیعی»/ کاندیدای انتخابات تنها نشست
تأثیر عظیم جنگ غزه بر نتایج انتخابات آمریکا
هریس نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 11:052024-08-06سياسي

جهادتبیین «ایسنا» در انتخابات کم نظیر بود


فرماندار شهرستان گمیشان با اشاره به اقدامات شایسته خبرگزاری دانشجویان ایران در ایجاد مشارکت در انتخابات اخیر، گفت: تبیین ضرورت مشارکت حداکثری و ایجاد شور انتخاباتی همراه با بصیرت از اقدامات شاخص ایسنا بوده است.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گمیشان با اشاره به اقدامات شایسته خبرگزاری دانشجویان ایران در ایجاد مشارکت در انتخابات اخیر، گفت: تبیین ضرورت مشارکت حداکثری و ایجاد شور انتخاباتی همراه با بصیرت از اقدامات شاخص ایسنا بوده است.

امید سقلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی خوشنام است که این موضوع به دلیل عملکرد مثبت و مطلوب تیم مدیریتی و هوشمندی آنها در برقراری ارتباط و حل مشکلات کشور و استان بوده است.

وی بیان کرد: همواره جهاد دانشگاهی در راستای رفع مشکلات و مسائل جامعه قدم برداشته که نشان دهنده عِرق ملی و ظیفه شناسیِ این نهاد است و این مسئله برای جهاد دانشگاهی افتخار و سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی محسوب می شود.

فرماندار گمیشان تاکید کرد: رسانه ها با انتشار اخبار دقیق و آگاهی بخشی در خصوص مسائل مهم کشور نقش مؤثری در توسعه و پیشرفت کشور و برنامه های راهبردی ایفا می کنند و از ابزارهای اصلی جهاد تبیین به شمار می روند.


برچسب ها: خبرگزاری دانشجویان ایران - انتخابات - مشارکت در انتخابات - فرماندار شهرستان - اقدامات - مشارکت حداکثری - شور انتخاباتی
آخرین اخبار سرویس:

جهادتبیین «ایسنا» در انتخابات کم نظیر بود

جهادتبیین «ایسنا» در انتخابات کم نظیر بود