مطالب مرتبط:
الزامات مرزبانی زیستی در ایام اربعین باید به شکل دقیق اجرایی شود
اسناد مالکیت جزیره آشوراده وارد فاز اجرایی شود
معاون اجرایی پزشکیان: واقعیت کابینه آنچه در فضای مجازی گفته می شود نیست
میراث دولت سیزدهم برای وزیر راه و شهرسازی/ قانون جهش تولید مسکن چطور اجرایی می شود؟
معاون  اجرایی رییس جمهور: وقتی اعلام شد دکتر ظفرقندی در لیست کابینه است متعجب شدم / پزشکیان خودش تصمیم گرفته بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 07:052024-08-15سياسي

الزامات مرزبانی زیستی اربعین باید اجرایی شود


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تمهیدات و اقدامات بهداشتی در زمینه مراسم راهپیمایی اربعین صورت گرفته و توافقاتی هم بین ایران و عراق انجام شده است که باید اجرای آن با قدرت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سردار جلالی در گفت وگویی درباره اقدامات این سازمان در حوزه تهدیدات زیستی در هم افزایی با دستگاه های مختلف، اظهار داشت: سازمان پدافند غیرعامل کشور در ساختار کلی و اساسنامه مصوب خود چند قرارگاه عملیاتی دارد که پدافند زیستی یکی از این قرارگاه های عملیاتی و راهبردی است.

مأموریت این قرارگاه، سازماندهی، هدایت، راهبری و بسیج منابع ملی و استانی در زمینه مقابله با تهدیدات زیستی است که این اقدام با رصد، پایش و سایر اقدامات عملیاتی صورت می گیرد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در دوران کرونا، نقش پدافند زیستی به خوبی جدی گرفته نشد، اما در دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله رییسی، هماهنگی و هم افزایی ها به خوبی انجام شد و اقداماتی صورت گرفت.

با تصویب قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، قوانین، الزامات و ضوابط ابلاغی این سازمان که از سوی رییس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ می شود، لازم الاجرا شده است و شاهد اقدامات خوبی به ویژه در حوزه پدافند زیستی هستیم.


برچسب ها: سازمان پدافند غیرعامل کشور - سازمان پدافند غیرعامل - رییس سازمان پدافند غیرعامل - پدافند غیرعامل - سازمان پدافند - رییس سازمان پدافند - پدافند
آخرین اخبار سرویس:

الزامات مرزبانی زیستی اربعین باید اجرایی شود

الزامات مرزبانی زیستی اربعین باید اجرایی شود