مطالب مرتبط:
گسترش آموزش های IT فواید خرد و کلان برای کشور دارد
سهرابیان: توجه به ورزش دانش آموزی برنامه مهم دنیامالی است
گزارش عملکرد موسسه های آموزش عالی برای پیشگیری از بدرفتاری علمی منتشر شد
کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه
نام نویسی دانش آموزان پایه نهم در رشته محیط بانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 10:252024-08-21دانش

تصمیمات شورای گسترش و شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی دانش پایه و مطالعه محور اتخاذ شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این نشست که با حضور روح اله رازینی معاون آموزشی وزارت علوم، مدیران آن حوزه و رییس، هیئت رییسه و مدیران گروه های پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در سالن شهید سلیمانی این موسسه برگزار شد، - نشست مشترک مدیران معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با هدف افزایش تعاملات دوسویه در محل این مؤسسه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این نشست که با حضور روح اله رازینی معاون آموزشی وزارت علوم، مدیران آن حوزه و رییس، هیئت رییسه و مدیران گروه های پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در سالن شهید سلیمانی این موسسه برگزار شد، علی باقر طاهری نیا ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی با اشاره به برگزاری جلسه قبلی با معاون سابق آموزشی وزارت علوم گفت: به تعبیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در ابتدا عقل منفصل معاونت آموزشی بوده ولی امروز عقل متصل مجموعه علوم تحقیقات و فناوری است.

رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی افزود: تعاملات دوسویه بین مؤسسه و حوزه معاونت آموزشی یک ماموریت طولانی مدت ذاتی است و تابع رفت وآمد مدیران نیست لذا خروجی جلسه هم مصوب شده و پیگیری خواهد شد؛ بنابراین بن


برچسب ها: برنامه ریزی - آموزش - آموزش عالی - برگزار - سالن شهید سلیمانی - مدیران - پژوهش
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات شورای گسترش و شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی دانش پایه و مطالعه محور اتخاذ شود

تصمیمات شورای گسترش و شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی دانش پایه و مطالعه محور اتخاذ شود