مطالب مرتبط:
لازم به ذکر است که این نرخ ها قیمت بازار آزاد است (بجز دلار که نرخ بازار مبادله ارزی است) و با نرخ ارز سهمیه ای متفاوت است.
قیمت نفت در بازار جهانی / برنت 76 دلار و 78 سنت شد
قیمت دلار به مرز مهم رسید؛ درهم از دلار جا ماند/ آوازه همتی در بازار پیچید؛ واکنش بازار ارز به یک گمانه/ پیش بینی قیمت دلار امروز 13 مرداد 1403
جدیدترین قیمت ساندرو در بازار امروز 12 مرداد 1403
کاهش سود شرکت ها در صورت های مالی سال 1403 جبران می شود/ کاهش فاصله نرخ دلار نیما و آزاد شرکت های صادرات محور را در وضع خوبی قرار می دهد/ ثبات در نرخ سوخت و خوراک اعتماد را به بازار سرمایه بازمی گرداند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 12:102024-08-03اقتصادي

قیمت دلار بر می گردد/ دلالان به دنبال برهم زدن بازار هستند


تغییرات نرخ ارز در پی اتفاقات ناگوار اخیر زودگذر است و قیمت ها برمی گردد.

- یک پژوهشگر اقتصادی گفت: تغییرات نرخ ارز در پی اتفاقات ناگوار اخیر زودگذر است و قیمت ها برمی گردد.

حمیدرضا جیهانی پژوهشگر اقتصادی و بازارهای مالی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس در تهران که توسط رژیم منحوس صهیونیستی صورت گرفت، اظهار کرد: این کار نشانه دیگری از ضعف و شکست این رژیم در عرصه های میدانی است که تلاش می کند با ترور چهره های تأثیرگذار جبهه مقاومت، آن را جبران کند.

وی ادامه داد: در همین راستا فرصت طلبان و دلالان داخلی هم تلاش کردند تا با استفاده از شرایط امنیتی و احتمالات پاسخ مقتدرانه ایران، سوار بر موج تنش های سیاسی شده و با جوسازی در بازار غیررسمی ارز دستکاری کرده و مانند دفعات گذشته از مردم نوسان بگیرند.

جیهانی گفت: این اتفاقات همیشه در بازار ارز سابقه داشته و معمولاً متضرر اصلی افراد کم اطلاعی هستند که بازیچه این فضا می شوند.

پس از شروع جنگ غزه و در ماه های اخیر این روند تشدید شده، ولی به دلیل مدیریت مسلط بانک مرکزی بر بازار غیررسمی و در پرتو تلاش های تیم فرزین در عرصه دیپلماسی بین المللی که منجر به افزایش ذخایر ارزی کشور شده است، این فعالیت های مخرب راه به جایی نبرده است.


برچسب ها: پژوهشگر اقتصادی - بازار - تغییرات - پژوهشگر - اقتصادی - نرخ ارز - قیمت ها
آخرین اخبار سرویس:

قیمت دلار بر می گردد/ دلالان به دنبال برهم زدن بازار هستند

قیمت دلار بر می گردد/ دلالان به دنبال برهم زدن بازار هستند