مطالب مرتبط:
خبر فوری | قول اقتصادی بزرگی که پزشکیان به مردم ایران داد
ماندانا تیشه یار: دانشگاهیان، سفیران صلح در دیپلماسی فرهنگی هستند / دیپلماسی فرهنگی، مهمترین ابزار قدرت نرم دولت ها است / شاهنامه فردوسی می تواند سند هویت منطقه ای ایران باشد
دولت باید انسجام اجتماعی ایجاد کند/ دنبال ایجاد ائتلاف های جدید ترانزیتی باشیم/ تکمیل طرح نهضت مسکن ملی در دستور کار قرار بگیرد/ اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت دولت باشد/ نقش بین المللی حمل و نقل ایران ارتقا یابد؛ مهندس آریازند در گفت وگو با شفقنا
قول اقتصادی مسعود پزشکیان به مردم ایران+ تصویر
قول اقتصادی مسعود پزشکیان به مردم ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 14:152024-07-26سياسي

موفقیت دولت، موفقیت همه مردم ایران است


خطیب جمعه گرگان موفقیت دولت را موفقیت همه مردم دانست و گفت: نمایندگان مجلس و مردم همه باید یکدل و همصدا در کنار دولت قرارگرفته و با کمک هم در جهت رفع مشکلات تلاش کنند.

- ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان موفقیت دولت را موفقیت همه مردم دانست و گفت: نمایندگان مجلس و مردم همه باید یکدل و همصدا در کنار دولت قرارگرفته و با کمک هم در جهت رفع مشکلات تلاش کنند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان با اشاره به سالگرد برگزاری اولین نمازجمعه ایران امامت آیت الله طالقانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اولین نماز جمعه گرگان نیز در همان روز پنجم مرداد 1358 با اجازه امام خمینی(ره) در گرگان برگزار شد.

خطیب جمعه گرگان تصریح کرد: خداوند به ما انسان ها سفارش کرده کسب و کارها و مشاغل خود را رها کرده و به سمت نماز جمعه بشتابند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه محور وحدت مسلمین است، گفت: در قدیم بنی امیه از نماز جمعه برای مقاصد خود سوء استفاده کرده و بر علیه امیرالمومنین علی(ع) سخن می گفتند به همین دلیل شیعیان برگزاری نماز جمعه را تعطیل کردند اما بعد از حکومت صفویه با مساعد شدن شرایط بار دیگر اقامه نماز جمعه در میان مسلمانان ادامه پیدا کرد.


برچسب ها: موفقیت - نماز جمعه - جمعه - گرگان - نمایندگان مجلس - آیت الله سیدکاظم نورمفیدی - نماز
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دولت، موفقیت همه مردم ایران است

موفقیت دولت، موفقیت همه مردم ایران است