مطالب مرتبط:
قانون جدید بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد
ابلاغ قانون جدید بانکداری به شبکه بانکی کشور
قانون جدید بانکداری به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد
ابلاغ قانون جدید بانکداری به شبکه بانکی کشور
2 میلیون مسکن ملی در انتظار ابلاغ وام 800 میلیونی/ بانک مرکزی تعلل می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 11:402024-08-17اقتصادي

قانون بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی در روز های اخیر طی بخشنامه ای از سوی سرپرست مدیریت کل تنظیم مقررات بانک مرکزی و سرپرست مرکز تنظیم گری، - قانون بانک مرکزی که مشتمل بر 67 ماده و 40 تبصره است به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی در روز های اخیر طی بخشنامه ای از سوی سرپرست مدیریت کل تنظیم مقررات بانک مرکزی و سرپرست مرکز تنظیم گری، قانون جدید بانکداری را که به صورت قانونی از خرداد ماه سال جاری لازم الاجرا شده است، به مدیران عامل بانک های دولتی، غیر دولتی، شرکت دولتی پست بانک، مؤسسات اعتباری غیر بانکی و بانک مشترک ایران-ونزوئلا، ابلاغ کرد.

متن بخشنامه بانک مرکزی به به شرح ذیل است: همان گونه که استحضار دارند، قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در جلسه مورخ 1402/03/30 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 1402/08/17 از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شده بود از تاریخ 1402/03/07 لازم الاجرا می باشد.

از جمله اهم محور های قانون مزبور شامل وظایف و اختیارات بانک مرکزی به منظور ساماندهی و پایش اشخاص تحت نظارت از طریق تنظیم گری تدوین مقررات و ایجاد و توسعه زیر ساخت های لازم گسترش اشراف اطلاعاتی و توسعه وظایف و اختیارات نظارتی بانک مرکزی افزایش توان نظارتی بانک مرکزی


برچسب ها: بانک مرکزی - بانک - قانون بانک مرکزی - مرکزی - قانون - سرپرست - تنظیم مقررات
آخرین اخبار سرویس:

قانون بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ شد

قانون بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ شد