مطالب مرتبط:
مدیران فراری از رسانه و خبرنگاران بازخواست می شوند
غبارروبی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) توسط خبرنگاران قمی
خبرنگاران نقاب از چهره خونخوار رژیم صهیونیستی بردارند
صدای بی صدایان بودن، هنر خبرنگاران است
خبرنگاران وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 21:452024-08-07سياسي

پلیس خبرنگاران نیستم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان توقع تمجید از خبرنگاران نداشته باشند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان توقع تمجید از خبرنگاران نداشته باشند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

امین درخشان در مراسم گرامیدشت روز خبرنگار در شهر یاسوج افزود: خبرنگاران در راه مطالبات به حق مردم قدم و قلم برداشتند و از تلاش های مجاهدانه این قشر با وجود کاستی ها زحمت کشیدند.

وی اظهار کرد: 17 مرداد روز پاسداشت کسانی است که با تعهد به آرمان های انقلاب اسلامی همواره برای اعتلای این مرز و بوم تلاش می کنند و به معنای حقیقی و واقعی زبان گویای مردم هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یاد دو خبرنگار فقید استان کهگیلویه و بویراحمد، مرحوم منصور زرگر و سید حمدالله خواهش نیک و خبرنگار شهید خداعفو عبدیان، شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد را گرامیداشت.

درخشان تصریح کرد: اگر خبرنگاران نباشند بخش زیادی از مطالبات و مشکلات مردم و جامعه بر زمین می مانند.

وی ادامه داد: خبرنگار باید آزاد بیندیشد و آزاد بنویسد، معتقدیم که مسئولان نباید توقع داشته باشند که همواره به تمجید و ستایش از آن ها بپردازند و مسئولان


برچسب ها: استان کهگیلویه و بویراحمد - کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - استان کهگیلویه - خبرنگار
آخرین اخبار سرویس:

پلیس خبرنگاران نیستم

پلیس خبرنگاران نیستم