مطالب مرتبط:
اعلام نحوه اجرای «سند نقشه جامع علوم انسانی، اجتماعی و هنر»
جایگاه برتر آزمایشگاه دانشگاه گیلان در بین آزمایشگاه های دانشگاه های جامع کشور
بازنگری برنامه های درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه موسیقی
علم و فناوری قربانیِ تنش های چین و آمریکا
بازنگری برنامه های درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه موسیقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 15:002024-08-19دانش

نقشه جامع علمی کشور سند حکمرانی علم و فناوری باشد


معاون آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نقشه جامع علمی کشور باید به عنوان سند بالادستی الگوی حکمرانی علم و فناوری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، غلامرضا سلیمی در نشست تخصصی روزآمدسازی نقشه علمی کشور در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: نقشه جامع علمی کشور در هر محیطی می تواند متفاوت معنا شود و فراخوان همایش الگوی حکمرانی تمدن علم و فناوری طی هفته های آتی منتشر می شود و انتظار می رود این همایش در استان ها برگزار شود و در اختتامیه همایش ملی نیز از استان های برتر تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به چیستی، چرایی و چگونگی حکمرانی علم و فناوری گفت: رهبر معظم انقلاب دوره جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی را به عنوان دوران تحول، ریل گذاری کرده اند.

وی افزود: حلقه مفقوده ما الگوی حکمرانی است و در هیات های اندیشه ورز استانی، شرکت های دانش بنیان و سایر ذینفعان حضور دارند و این افراد را در بازنگری آیین نامه ستاد علم و فناوری دخیل کرده ایم.

میزهای تخصصی ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی دایر است محمد عسگریان مدیر پژوهش ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این نشست گفت: اصل و اساسنامه صندوق عتف (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است و


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - علم و فناوری - نقشه جامع علمی کشور - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - حکمرانی - فناوری
آخرین اخبار سرویس:

نقشه جامع علمی کشور سند حکمرانی علم و فناوری باشد

نقشه جامع علمی کشور سند حکمرانی علم و فناوری باشد