مطالب مرتبط:
امروز با احمد شاملو: انسان؛ دشواری وظیفه است
امروز با احمد شاملو: انسان؛ دشواری وظیفه است (+فایل صوتی)
انسان اگر در مسیر الهی باشد جهان به استخدام او در می آید
یک بازی چگونه می تواند زندگی انسان را دچار تغییر کند؟ (فیلم)
تحول در برخی احکام شرعی با پذیرش اصل فقهی کرامت انسان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 14:252024-07-23سياسي

بررسی ساحت های حیات انسان که زمینه رستگاری او را فراهم می کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به بررسی ساحت های حیات بشر شامل حیات اعتقادی، معرفتی، ایمانی و اجتماعی که زمینه تعالی او را فراهم می کنند پرداخت.

- شهرکرد-مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به بررسی ساحت های حیات بشر شامل حیات اعتقادی، معرفتی، ایمانی و اجتماعی که زمینه تعالی او را فراهم می کنند پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهر امروز سه شنبه در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در هیأت انصارالمهدی (عج)، اظهار کرد: خداوند متعال مخلوقات فراوانی دارد که در یک تقسیم بندی به چهار گروه جماد، نبات، حیوانات و انسان ها تقسیم شده اند.

وی افزود: جمادات رشد، حرکت و مقصد ندارند، نباتات رشد دارند اما حرکت و مقصد ندارند، حیوانات رشد و حرکت دارند اما مقصد ندارند در حالی که انسان ها دارای رشد، حرکت و مقصد هستند بنابراین اگر انسانی رشد، حرکت و مقصد نداشته باشد یعنی با یکی از سه گروه دیگر نسبت مساوی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه انسان باید همواره چگونگی رشد و حرکت خود را بررسی کرده و بداند مقصد حرکت کجا است، ادامه داد: برای این منظور برخی نظام ها یا حیات ها مانند حیات اعتقادی شکل می گیرند درواقع انسان ها مقصد خود را بر اساس حیات اعتقادی که دارند انتخاب می


برچسب ها: مدیرکل تبلیغات اسلامی - چهارمحال و بختیاری - تبلیغات اسلامی - حیات - حجت الاسلام والمسلمین - اباعبدالله الحسین - چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ساحت های حیات انسان که زمینه رستگاری او را فراهم می کنند

بررسی ساحت های حیات انسان که زمینه رستگاری او را فراهم می کنند